mandag den 16. juni 2014

140616

Sidste weekend forløb med at arbejde intenst på mit nyeste cosplay; Nia fra Tengen Toppa Gurren Lagann. Jeg har faktisk allerede lavet kostumet tilbage i 2010, men dengang var det så forhastet og ringe at jeg smed det ud efter at have brugt det én gang Nu havde jeg endelig materialerne og erfaringen til at lave det præcis sådan som jeg ville, og jeg blev færdig med det i onsdags








Søndag aften synes Kenny jeg havde fortjent at blive forkælet, fordi jeg arbejde så hårdt med at få mit Nia cosplay færdig. Derfor endte vi med at tage ud og spise, hvilket var super hyggeligt og lækkert




Efter arbejde onsdag tog Kenny og jeg over i Østre Anlæg, da en stor gruppe af vores venner grillede derovre. En af mine kammerater har muligvis fået et arbejde i USA, og det skulle da fejres! Dog blev vi der ikke hele aftenen, da vi skulle hjem og pakke - torsdag aften fløj vi nemlig til Holland, hvor vi tilbragte hele weekenden til den Hollanske convention AnimeCon






Jeg er forresten blevet hip og har fået mig en Instragram bruger!

Følg mig på Instagram:

zarsudk @ Instagram

Ingen kommentarer: