tirsdag den 24. juni 2014

140624

Åh, jeg er virkelig kommet bagud med at blogge! Jeg har bare haft så travlt på det sidste, og ikke rigtig haft tid til at sidde med computeren om aftenen~
Torsdag den 12. juni hentede Kenny mig efter jeg havde fået arbejde, da vi skulle direkte ud til Aalborg lufthavn og med flyet mod Holland. Vi tilbragte nemlig weekenden i Hague til AnimeCon. Vi ankom på vores hotel torsdag aften, pakkede ud og gjorde os klar til første con dag, som var fredag.


Kenny var sej og tog tilfældigvis et billede af den by jeg er vokset op i!


Fredag debuterede jeg mit nye Nia cosplay~


Connen havde nogle fede små foto scenarier!


Jeg mødte også Kamui og købte hende bøger~


Samt mødte Yaya Han \(; ▽ ; )/


Fredag så jeg også det cosplay show, som havde de internationale rejser som præmie! Scenen og lyset var fantastisk!!


Dommerne~








Lørdag havde Kenny og jeg vores Cowboy Bebop cosplays på, hvilket blev rigtig god modtaget og vi talte med mange nostalgiske fans~




Too Good - Too Bad by Zarsu on deviantART


Connens dealerroom var rigtig stort og mere alsidigt end dem i Danmark~


Vi fik også set Kamuis workshop omkring at lave armour!


Nogle smukke tosser vi fulgtes med!


Game roomet var super stort og havde japanske arkade spil!




Det bedste var dog Katamari bolden!!


Dér brugte jeg en god bid af lørdag nat


Søndag havde jeg mit Yuna cosplay på, og mødte disse seje cosplayere~


Ahh, Smølf og Emma var så søde i deres Atlantis kostumer!!




AnimeCon bød på mangle flere events, workshops og paneler end danske cons gør, men stemningen var afslappet og hyggelig som en dansk con~ Og så fløj vi ellers hjem igen søndag aften

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

HVOR ER B ILLEDET AF EMMA OG SMØFL SØDT!! <3 <3 <3

TAk for en super hyggelig weekend, det havde slet ikke været det samme uden dig <3 Søde Sascha :D

Liv-is-alive sagde ...

Det lyder NICE!!!