tirsdag den 1. juli 2014

140701

I sidste uge skulle jeg undvære Kenny et par dage, da han var nede i Vejle for sit arbejde. Da han kom hjem onsdag aften fejrede vi det ved at tage ud og spise sammen~ Vi var på Restaurant Vestre Baadelaug, som i 2013 fik titlen "Danmarks Bedste Bøfsandwich"~


Fredag skyndte jeg mig hjem fra arbejde og klædte om, da vi skulle til firma middag med Kennys arbejde. Vi spiste på Hos Boldt, en ret fancy restaurant her i Aalborg. Desværre lidt for fancy til min smag - jeg kunne ikke lide noget af deres vin, og jeg kunne kun lide 2 ud af de 5 retter vi blev serveret. Hvoraf den ene var desserten

<


Lørdag bød på et super hyggeligt meet med pigerne fra Sugar & Spice. Eftersom vejret var halvkedeligt den dag hyggede vi os indenfor med sandwiches, frugt og film. Senere på dagen vågede vi os udenfor for at tage et par billeder - hvor vi blev fanget under nogle store træer af regnvejret


Mit outfit fra vores meet~










Efter træning søndag formiddag tog Kenny og jeg i biografen for at se Sådan Træner Du Din Drage 2 - en film jeg har set utroligt meget frem til. Og wauw, hvor var den bare fantastisk! Det var en super god toer; historien og humoren deri var tro imod den første film, og så var filmen bare helt vildt flot!!


Da filmen var færdig gik vi hjem til Kennys mor for at fejre hende, da hun fyldte år. Det var en hyggelig aften med noget lækkert mad, og en dejlig afslutning på weekenden!








Mandag var jeg ude og shoppe stof til Genki cosplays~


Og om aftenen lavede jeg ramen samme med Astrid

Ingen kommentarer: