tirsdag den 22. juli 2014

140722

I starten af sidste uge valgte min gamle telefon at gå halvdød - så jeg besluttede mig for at investere mine penge i en ny mobil! Det blev til en Samsung Galaxy S5, og jeg er fuldkommen forelsket i den! Den er hurtig, holder rigtig godt strøm, og bedst af alt; den tager fantastiske billeder. Alle billederne i dette indlæg har jeg taget med min mobil~

I midten af sidste uge tog Kenny og jeg spontant på restaurant med Kristina og Marie-Louise. Vi endte et sted, hvor der var running sushi, og vi havde en smadder hyggelig aften - hvor der blev spist lidt for meget mad










Kenny og jeg brugte også en af vores aftener på at besøge Ikea~


Sådan en ramme ordning her kunne jeg godt bruge i mit liv!

Efter at jeg havde været på arbejde lørdag stod den endelig på weekend, og vi kørte ud til mine forældre for at spise, hygge og arbejde på cosplay props i deres garage~


Lørdags slik - oh yeah!








Søndag startede jeg dagen med at få besøg af Amalia. Jeg lagde hendes makeup og så tog vi ud på et photoshoot i hendes Alice: Madness Returns cosplay. Der var super varmt, men hun overlevede shootet og vi fik nogle fantastiske billeder i hus! Dog er billederne til DKos #10, så jeg kan ikke vise dem frem før engang til september~ Bagefter svingede vi lige forbi Yogo for at få lidt frossen dessert.








Om eftermiddagen kørte Kenny og jeg til Hou for at besøge Astrid og hendes familie, der bruger sommeren i deres søde sommerhus. Vi havde en super hyggelig aften deroppe, fyldt med strandtur, lækker mad og dejlig is!





1 kommentar:

Haku sagde ...

Aww that little starfish high five<3