onsdag den 20. august 2014

140820

Så fik bloggen lige lov til at ligge stille imens jeg holdt sommerferie. Jeg har nemlig lige haft ferie i 3 uger - hvilket var super skønt og tiltrængt
Den første uge gik med at lave cosplays til Genki. Jeg fik lavet mit eget Tifa cosplay færdigt, samt lavet hele Cloud cosplayet til Kenny. Allerede om torsdagen tog vi køreturen til Sjælland, da vi sov hos den søde Liv, og gerne ville have lidt alene tid med hende~


Om aftenen var vi også lige på et kort photoshoot i hendes Astrid kostume~


Allerede fra at Genki åbnede var der lang kø til checkin!


Fredag cosplayede jeg fra Kill la Kill sammen med dejlige Louise


Jeg mødte også nogle andre fellow Kill la Kill cosplayere


Fredag aften nåede jeg lige at tage lidt flere billeder med Liv. Og smukke Kenny


Lørdag havde jeg mit Tifa cosplay på.
I hele 2 timer, så døde jeg af varmen og skiftede


Kenny var bare super sej i hans Cloud kostume!!


Cosplay showet lørdag var super underholdende!
Den mest populære gruppe var uden tvivl den store Fedtmule & Søn gruppe~


Emma lavede også et fantastisk Tommeliste cosplay act


Kida var hendes super lækre partner. Rauw!


Jeg havde rigtig mange små photoshoots under connen.
Blandt andet med Louise, her i sin frækkeste posering!


Genki var for mig 50 % billeder og 50 % hygge med venner -


- hvilket er to af de ting jeg elsker aller mest


Søndag blev Craftmanship konkurrencen afholdt. Der var så mange flotte deltagere!


Louise vandt 2. pladsen, og skal repræsentere Danmark til Nordic Cosplay Championship 2015. Ord kan ikke beskrive hvor stolt en cosplay mor jeg var!!


Ellers gik søndagen - for mit vedkommende - også med interview til DKos~
Jeg var generelt bare meget aktiv til Genki. Var ude på 3 photoshoots og lavede 4 interviews til DKos under connen~


Lea og Kristina som var nogle søde babus!


Åhh, Genki var bare helt fantastisk (varm) i år

1 kommentar:

Liv-is-alive sagde ...

Dine con-indlæg er altid så... attraktive hahah!