fredag den 22. august 2014

140822

Nu skal vi up-to-date med bloggen!
Søndag aften kørte vi hjem fra Genki, mandag pakkede vi ud, vaskede tøj - og pakkede igen. Denne gang var det ferietøj vi pakkede, eftersom vi tirsdag morgen fløj til Tokyo, Japan. Vi havde 10 dage dernede, men det er først nu jeg har haft tid til at skrive lidt om turen. Jeg vil poste et link herinde hver gang jeg har fået opdateret min rejse blog med Tokyo-indlæg


Første indlæg om min ferie i Tokyo kan læses her~

Vi var hjemme igen i fredags, sent om aftenen. Lørdag fik vi lige pakket ud, før vi tog ud til mine forældre for at se dem, og tilbringe nogle timer derude. Vi tog dog relativt tidligt hjem da vi skulle i biografen om aftenen.


Vi købte hjerte-forme til mad i Japan. Det' så vigtigt!


Pjevs skulle putte en masse da vi var hos mine forældre~

Lørdag aften var vi så i biografen og se Gurdians of the Galaxy - endelig! Jeg ville så gerne have nået at se filmen før vi fløj til Tokyo, men det blev der desværre ikke tid til. Hvilket ikke gør noget - filmen var helt bestemt værd at vente på! Filmen var fyldt med humor, action og fantastiske karakterer. Jeg er så glad for at dette er blevet til en franchise og jeg håber de fremtidige film vil blive lige så gode som den første!


Søndag tog vi over for at besøge Jennie - hun har fået den sødeste, lille, røde hankilling. Han er så teeny-tiny, det er slet ikke til at forstå! Og supernuttetirriterendesnuttet. Senere på eftermiddagen tog vi over til Kennys familie for at spise med dem alle, og få lidt lækker mad.






Søndag aften steg jeg på toget mod Aarhus - jeg er nemlig lige nu på mit tredje skoleophold. Som de foregående varer dette også to uger, men vi skal heldigvis hjem i weekend. Ugen har stået i beauty tegnet; vi har haft besøg af Nilens Jord, Beaute Pacifique samt Mavala og fået undervisning plus gaver af alle firmaer. Vi er blevet undervist i huden, parfumer, makeup og har øvet at lægge makeup på hinanden. Ugen er gået super hurtigt, næste uge bliver desværre mere teoretisk og nok ikke lige så sjov!




En fin og simpel makeup lagt af en af mine klassekammerater.


Vi fik blandt andet en mascara i gave~




Yumyum, flere gaver~

Ingen kommentarer: