Viser opslag med etiketten familie. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten familie. Vis alle opslag

tirsdag den 30. september 2014

140930


I sidste uge var jeg forbi NordForm
- en dejlig, stor hobbybutik


Date outfit~




I fredags tog Kenny og jeg på en dejlig date. Vi fik italiensk på Restaurant Fellini - min favorit italienske restaurant i Aalborg! Maden var fuldkommen fantastisk, og vi havde en hyggelig aften. Middagen blev efterfulgt af en tur i biografen. Vi var inde og se Maze Runner, som jeg havde set frem til. Dog levede filmen ikke helt op til mine forventninger; jeg synes den var lidt for forudsigelig og kliche til tider, og dn indeholdt bare ikke den spænding jeg havde forventet. Det er derfor man ikke skal se trailers før man ser filmen


Lørdag tog vi ud til mine forældre, efter jeg havde været på arbejde. Der blev vi forkælet med god mad, og jeg kom i gang med at lave cosplay. Som jeg håber på at have færdig til Kita Træf den kommende weekend. Pjevs var så sød at "hjælpe" til, hvilket gjorde det lidt problematisk at lave cosplay




Der var også besøg af pindsvinet!


Fra en dejlig gåtur i går



mandag den 15. september 2014

140915

Så kom livet igen i vejen for bloggen. Det har været lidt hårdt - men dejligt - at starte op på arbejdet igen. Skal lige vænne mig til det-der med først at være hjemme kl. 18 igen hver dag~ Ugen jeg kom tilbage på arbejdet var der "Aalborg i Rødt", hvilket er en uge fyldt med masser af aktiviteter i byen, samt Open by Night om fredagen; aka arbejdsdags indtil kl. 22.00.


Kenny og jeg fik dog også tid til at nyde vejret i løbet af ugen~


Ugen bød også på en buket blomster


En af dagene brugte vi også aftenen inde i byen, for at se nogle af Aalborg i Rødt arrangementerne~




Til vores Open by Night skulle vi havde røde læber og negle. Det var en hektisk dag som altid, med en masse glade kunder~

Lørdagen efter Open by Night var jeg så heldig at have weekend. Derfor startede dagen ud med en date, hvor vi tog ind til byen, shoppede lidt og senere tog ned på havnen. Der var madboder fra alverdens lande, og vi endte med at spise belgiske vafler og andre lækkerier Om eftermiddagen kørte vi ud til mine forældre, for at tilbringe resten af dagen i deres og kattenes afslappende selskab.


Mit date outfit~








Man skal jo få noget ud af sine weekend - så søndag formiddag startede med at jeg lagde en fuld Tifa Lockhart makeup, og derefter tog Kenny nogle billeder af mig i mine to Tifa cosplays. Dejligt endelig at have billeder af dem, selvom det "bare" blev til indendørs billeder pga. vejret.


Billederne kommer løbende op på min cosplay side~

Om eftermiddagen tog vi i biografen for at se den ny filmatisering at Teenage Mutant Ninja Turtles. Filmen var på ingen måder fantastisk, men for mig var den meget nostalgisk, og hvis man går ind til forventningerne om en sjov actionfilm med nogle store padder bliver man bestemt ikke skuffet


Tirsdag havde jeg lidt tidligere fri fra arbejde, og havde derfor lavet en maddate med søde Kristine. Hun lavede nogle super lækre veganer burgere med portobello svampe som bøffer, lækre rodfrugt-stænger dertil, og måltidet blev fuldendt med hjemmelavet bananis og frugter. Aftenen blev afsluttet med en omgang Disney Trivial Pursuit, fordi vi er sådan nogle kulturelle mennesker.







Lidt tilfældige billeder fra ugen:

Makeup fra en af dagene~


Kenny laver den bedste mad


I torsdags fik vi sushi fra en sushibutik der er åbnet tæt på os. Hvilket er farligt, for deres sushi er godt nok super lækker!


Fredag vågnede jeg op til Silent Hill-tåge!

fredag den 22. august 2014

140822

Nu skal vi up-to-date med bloggen!
Søndag aften kørte vi hjem fra Genki, mandag pakkede vi ud, vaskede tøj - og pakkede igen. Denne gang var det ferietøj vi pakkede, eftersom vi tirsdag morgen fløj til Tokyo, Japan. Vi havde 10 dage dernede, men det er først nu jeg har haft tid til at skrive lidt om turen. Jeg vil poste et link herinde hver gang jeg har fået opdateret min rejse blog med Tokyo-indlæg


Første indlæg om min ferie i Tokyo kan læses her~

Vi var hjemme igen i fredags, sent om aftenen. Lørdag fik vi lige pakket ud, før vi tog ud til mine forældre for at se dem, og tilbringe nogle timer derude. Vi tog dog relativt tidligt hjem da vi skulle i biografen om aftenen.


Vi købte hjerte-forme til mad i Japan. Det' så vigtigt!


Pjevs skulle putte en masse da vi var hos mine forældre~

Lørdag aften var vi så i biografen og se Gurdians of the Galaxy - endelig! Jeg ville så gerne have nået at se filmen før vi fløj til Tokyo, men det blev der desværre ikke tid til. Hvilket ikke gør noget - filmen var helt bestemt værd at vente på! Filmen var fyldt med humor, action og fantastiske karakterer. Jeg er så glad for at dette er blevet til en franchise og jeg håber de fremtidige film vil blive lige så gode som den første!


Søndag tog vi over for at besøge Jennie - hun har fået den sødeste, lille, røde hankilling. Han er så teeny-tiny, det er slet ikke til at forstå! Og supernuttetirriterendesnuttet. Senere på eftermiddagen tog vi over til Kennys familie for at spise med dem alle, og få lidt lækker mad.






Søndag aften steg jeg på toget mod Aarhus - jeg er nemlig lige nu på mit tredje skoleophold. Som de foregående varer dette også to uger, men vi skal heldigvis hjem i weekend. Ugen har stået i beauty tegnet; vi har haft besøg af Nilens Jord, Beaute Pacifique samt Mavala og fået undervisning plus gaver af alle firmaer. Vi er blevet undervist i huden, parfumer, makeup og har øvet at lægge makeup på hinanden. Ugen er gået super hurtigt, næste uge bliver desværre mere teoretisk og nok ikke lige så sjov!




En fin og simpel makeup lagt af en af mine klassekammerater.


Vi fik blandt andet en mascara i gave~




Yumyum, flere gaver~

tirsdag den 22. juli 2014

140722

I starten af sidste uge valgte min gamle telefon at gå halvdød - så jeg besluttede mig for at investere mine penge i en ny mobil! Det blev til en Samsung Galaxy S5, og jeg er fuldkommen forelsket i den! Den er hurtig, holder rigtig godt strøm, og bedst af alt; den tager fantastiske billeder. Alle billederne i dette indlæg har jeg taget med min mobil~

I midten af sidste uge tog Kenny og jeg spontant på restaurant med Kristina og Marie-Louise. Vi endte et sted, hvor der var running sushi, og vi havde en smadder hyggelig aften - hvor der blev spist lidt for meget mad










Kenny og jeg brugte også en af vores aftener på at besøge Ikea~


Sådan en ramme ordning her kunne jeg godt bruge i mit liv!

Efter at jeg havde været på arbejde lørdag stod den endelig på weekend, og vi kørte ud til mine forældre for at spise, hygge og arbejde på cosplay props i deres garage~


Lørdags slik - oh yeah!








Søndag startede jeg dagen med at få besøg af Amalia. Jeg lagde hendes makeup og så tog vi ud på et photoshoot i hendes Alice: Madness Returns cosplay. Der var super varmt, men hun overlevede shootet og vi fik nogle fantastiske billeder i hus! Dog er billederne til DKos #10, så jeg kan ikke vise dem frem før engang til september~ Bagefter svingede vi lige forbi Yogo for at få lidt frossen dessert.








Om eftermiddagen kørte Kenny og jeg til Hou for at besøge Astrid og hendes familie, der bruger sommeren i deres søde sommerhus. Vi havde en super hyggelig aften deroppe, fyldt med strandtur, lækker mad og dejlig is!