Viser opslag med etiketten kærestetid. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten kærestetid. Vis alle opslag

tirsdag den 30. september 2014

140930


I sidste uge var jeg forbi NordForm
- en dejlig, stor hobbybutik


Date outfit~




I fredags tog Kenny og jeg på en dejlig date. Vi fik italiensk på Restaurant Fellini - min favorit italienske restaurant i Aalborg! Maden var fuldkommen fantastisk, og vi havde en hyggelig aften. Middagen blev efterfulgt af en tur i biografen. Vi var inde og se Maze Runner, som jeg havde set frem til. Dog levede filmen ikke helt op til mine forventninger; jeg synes den var lidt for forudsigelig og kliche til tider, og dn indeholdt bare ikke den spænding jeg havde forventet. Det er derfor man ikke skal se trailers før man ser filmen


Lørdag tog vi ud til mine forældre, efter jeg havde været på arbejde. Der blev vi forkælet med god mad, og jeg kom i gang med at lave cosplay. Som jeg håber på at have færdig til Kita Træf den kommende weekend. Pjevs var så sød at "hjælpe" til, hvilket gjorde det lidt problematisk at lave cosplay




Der var også besøg af pindsvinet!


Fra en dejlig gåtur i går



mandag den 15. september 2014

140915

Så kom livet igen i vejen for bloggen. Det har været lidt hårdt - men dejligt - at starte op på arbejdet igen. Skal lige vænne mig til det-der med først at være hjemme kl. 18 igen hver dag~ Ugen jeg kom tilbage på arbejdet var der "Aalborg i Rødt", hvilket er en uge fyldt med masser af aktiviteter i byen, samt Open by Night om fredagen; aka arbejdsdags indtil kl. 22.00.


Kenny og jeg fik dog også tid til at nyde vejret i løbet af ugen~


Ugen bød også på en buket blomster


En af dagene brugte vi også aftenen inde i byen, for at se nogle af Aalborg i Rødt arrangementerne~




Til vores Open by Night skulle vi havde røde læber og negle. Det var en hektisk dag som altid, med en masse glade kunder~

Lørdagen efter Open by Night var jeg så heldig at have weekend. Derfor startede dagen ud med en date, hvor vi tog ind til byen, shoppede lidt og senere tog ned på havnen. Der var madboder fra alverdens lande, og vi endte med at spise belgiske vafler og andre lækkerier Om eftermiddagen kørte vi ud til mine forældre, for at tilbringe resten af dagen i deres og kattenes afslappende selskab.


Mit date outfit~








Man skal jo få noget ud af sine weekend - så søndag formiddag startede med at jeg lagde en fuld Tifa Lockhart makeup, og derefter tog Kenny nogle billeder af mig i mine to Tifa cosplays. Dejligt endelig at have billeder af dem, selvom det "bare" blev til indendørs billeder pga. vejret.


Billederne kommer løbende op på min cosplay side~

Om eftermiddagen tog vi i biografen for at se den ny filmatisering at Teenage Mutant Ninja Turtles. Filmen var på ingen måder fantastisk, men for mig var den meget nostalgisk, og hvis man går ind til forventningerne om en sjov actionfilm med nogle store padder bliver man bestemt ikke skuffet


Tirsdag havde jeg lidt tidligere fri fra arbejde, og havde derfor lavet en maddate med søde Kristine. Hun lavede nogle super lækre veganer burgere med portobello svampe som bøffer, lækre rodfrugt-stænger dertil, og måltidet blev fuldendt med hjemmelavet bananis og frugter. Aftenen blev afsluttet med en omgang Disney Trivial Pursuit, fordi vi er sådan nogle kulturelle mennesker.







Lidt tilfældige billeder fra ugen:

Makeup fra en af dagene~


Kenny laver den bedste mad


I torsdags fik vi sushi fra en sushibutik der er åbnet tæt på os. Hvilket er farligt, for deres sushi er godt nok super lækker!


Fredag vågnede jeg op til Silent Hill-tåge!

tirsdag den 2. september 2014

140902

I fredags afsluttede jeg mit 2 uger lange skoleforløb med en test i alle de emner vi havde haft. Nu skal jeg ikke tilbage på skolen før til januar, hvor det så også bliver mit sidste skoleophold før jeg er færdigudlært!




Jeg kom hjem fredag eftermiddag, og om aftenen hoppede jeg igen på et tog, og satte ruten mod Silkeborg. En af mine kammeraters mor havde nemlig bedt mig om at tage billeder ved hendes bryllup. En ting jeg var meget spændt på, da jeg aldrig før har taget bryllups billeder. Men jeg fik nogle rigtig flotte billeder og havde en super hyggelig dag til brylluppet! Noget af det sjoveste var at "klargøre" en bil til brylluppet










Jeg tog tilbage til Aalborg lørdag aften, så søndag kunne bruges på at slappe af før jeg skulle møde på arbejdet, om mandagen. Dog endte min og Kennys afslapningsdag med en lille tur til Ikea, hvor vi liiiige kom til at købe et nyt vitrineskab til stuen Men nu er der mere plads til vores figurer, og vi skal ikke støve af dem af hele tiden!


Den gamle indretning~


Med det nye skab!

Det var dejligt at komme tilbage på arbejdet, efter en 5 ugers pause. Jeg kan godt mærke at jeg har savnet det samt mine dejlige kollegaer! Jeg var så heldig at have lidt tidligere fri i går, så Kenny hentede mig på arbejde og så var vi ude og shoppe lidt. Vi fandt noget fedt tøj til Kenny og blev enige om at dagen skulle fejres med nogle lækre bøfsandwiches og milkshakes!





I går udkom DKos #10 også:

Læs DKos #10 hér~

søndag den 24. august 2014

140824


Andet indlæg om min ferie i Tokyo kan læses her~





Åhh, det har været skønt at være hjemme på weekend! Fredag startede Kenny og jeg med at tage ud og spise på Visa, efterfulgt af en lækker omgang frozen yoghurt fra Yogo. Bagefter var vi i biografen for at se Lucy. Ud fra traileren at bedømme forventede jeg en film, der var en blanding af Limitless og Akira. Jeg synes filmen levede meget godt op til det jeg forventede - plus en masse sci-fi jeg ikke havde forventet, hvilket bare gjorde det til en federe oplevelse for mig. Filmen har fået en del kritik, men den fungerede fint for mig!


Lørdag bød på meetup med nogle af de dejlige piger fra Sugar & Spice. I dagens anledning havde jeg min nyeste kjole på, som jeg købte på min ferie i Tokyo Vi havde en super hyggelig dag, fyldt med alt for meget mad og kage - som sædvanlig En af medlemmerne havde taget en fritidsfotograf med, der gerne ville lave et projekt om lolita stilen, så han tog billeder af os under hele dagen. Glæder mig til at se resultaterne




Vi startede med at style hinanden~


Og spise os tykke


Søde Emma og jeg


Julie nåede desværre at tage hjem før vi tog gruppebillede~






Den famøse fotograf!


Der begyndte at regne da vi skulle til at gå hjem igen!
Typisk


Indendørsbillede med de dejlige

Lørdag aften tog vi videre ud til Kristine, eftersom hun afholdt en på-gensyns fest for Astrid. Astrid er nemlig så heldig at være kommet ind på en kunstskole nede i Hamborg, hvilket betyder at hun forlader Aalborg~ Kristine havde lavet en masser super lækker veganer mad, og vi blev rigtig fedet op i et dejligt selskab






I dag har bare været en rigtig afslapnings søndag; 3timers afslapning i sengen før vi stod op og lavede pandekager og en hyggetur ud til CitySyd for at købe gøgl til lejligheden, efterfulgt af en laaang gåtur på toppen af Aalborg Der blev også tid til at lave god aftensmad og se noget anime sammen, før jeg igen steg på toget mod Aarhus. Jeg er på vej ned til den sidste skoleuge i denne omgang, og jeg glæder mig til at vende tilbage til en normal hverdag i næste uge!


Afslapnings outfit~