onsdag den 14. oktober 2009

091014

Hovsa, pludselig har jeg ikke opdateret i næsten to uger @o@ Men der er sket en del på det sidste!

First thing's first; jeg er droppet ud af HF. Igen :B JEG FÅR ALDRIG AFSLUTTET EN UDDANNELSE! Ej, jeg kedede mig virkeligt bare i skolen. Blev skoletræt på..hvad..en måned? Jeg brændte slet ikke for det, og følte bare jeg sad og spildte mig tid når jeg var i skole. Så jeg besluttede mig for at droppe ud og tænke over hvad jeg egentlig vil med mit liv :3 Så lige nu er jeg arbejdssøgende -o-

I fredags kom Stella og hendes kæreste på besøg. De kom tidligt så vi tog alle i Randers Regnskov og bagefter på restaurant :3




Lørdag holdt Kenny og jeg indflytterfest. Vi endte med at være 16 mennesker, på trods af 5-6 stykker havde meldt fra (hvilket var meget godt, for der var knap nok plads til 16 mennesker @-@) Men festen var meeega fed. Vi fik en masse søde og sjove gaver og folk hyggede sig en masse. + Der var masser af sprut, musik og dansen. Og det var virkeligt dejligt at se mennesker jeg ikke har set i lang tid


SpongeBob kage lavet af Astrid ;A;


Mit smil beskriver meget godt mit humør den aften ;D


Total glad danse billede 8D


Dejlig opslagstavle at vågne op til

Søndag tog både Stella+hendes kæreste og Astrid hjem ;A;
De resterende sjællænderne (Anna, Signe og Allan) blev dog og chillede hos os indtil mandag hvor vi sammen kørte til Sjælland :3
Tirsdag skulle vi nemlig til MUCC koncert! Det var mega fedt at se dem live igen. Specielt at det denne gang kun var deres koncert, så de spillede mange flere numre. Jeg kom helt op foran at stå, så jeg fik en masse øjenkontakt med bandet og fik gramset en masse på dem, ohohoho :B


Anna og jeg før koncerten~

I dag kørte Kenny og jeg tilbage til Jylland. Dejligt at være hjemme igen, og få lidt ro. Specielt ovenpå koncerten i går - har stadig ondt i nakken af at headbange XD

2 kommentarer:

Nadi Axel sagde ...

Aw, sikke en fin kage XD Den er sygt flot. Astrid er jo syg i sit kreative låg X3
Alle har indtil nu haft en go oplevelse med MUCC koncerten og det lyder oz til at have været godt for dig XD sårn som du kunne få lov at gramse på dem OWO *savle*

Jeg er vild med billedet af flagermusen. Det er som om den rækker tunge :3
Og held og lykke med at finde arbejde ^^

Anton sagde ...

Det lyder alt sammen så hyggeligt QwQ Jeg er så glad på jeres vegne! I fortjener det bedste : D

Det var så rart at se dig igen, selvom vi ikke fik snakket særlig meget. Men det kommer vi jo nok til, på et andet tidspunkt, ikke? =3

MUCC var fantastisk, og du var så hawt!