fredag den 30. oktober 2009

091030

I tirsdags var Jennie og jeg inde og se Zombieland. Den film bliver altså bedre for hver gang man ser den 8D Jeg elsker den måde den er filmet på og humoren i filmen!!

Kenny og jeg har også være i zoo. Der er vildt flot her om efteråret!










GEDER ER ALTSÅ SØDE.




Delicious Kenny, omnomnomnom.

I aften skal Kenny og jeg til Tokyo Decadance! Vi flyver til Sjælland kl. 17.30 i dag og så tager vi toget tilbage til Aalborg kl. 06.00 i morgen tidlig ;O Jeg håber jeg kan holde mig vågen hele natten, føler mig så gammel!
Men jeg glæder mig : D Var til det sidste år i Tokyo, så bliver sjovt at se hvordan det bliver denne gang mht til underholdning/shows!


Det jeg skal have få til festen ^O^

2 kommentarer:

Nadi Axel sagde ...

Waw, det er nogle rigtig gode billeder af dyrene :3

Jeg ville ønske jeg skulle til Tokyo Decadance.. havde jeg vist det for en måned siden kunne jeg havde været der, men hørte først om det for en uges tid siden ;__; øv.. håber det kommer tilbage næste år ^^

Og HUSK at tage billeder *W* GO TUR~//

Jennie Daniela sagde ...

Total hot, dér!