tirsdag den 27. oktober 2009

091027

Som sagt havde Astrid og jeg et photoshoot denne weekend. Det var japansk mode VS Halloween! Men før vi kunne gå i gang med at tage billeder skulle vi have overstået nogle forberedelser, som fx at lave græskar-mænd.






Astrid var iført ouji og det var bare sygt fedt til hende : D




Jeg var iført kuro lolita :3 Min headdress vejede et ton! Det var seriøst sygt tungt @__@ Men så fedt ud!




I går havde Kenny og jeg årsdag ;A; Eftersom jeg allerede havde fået min årsdagsgave af Kenny forventede jeg ikke noget..men så kom han hjem med tolv langstilkede, røde roser, tihi :B






Bemærk circle linserne, hæhæ ;D

2 kommentarer:

Nadi Axel sagde ...

Jeres photoshoot er for lækkert (>W<)!
Og selvom dit headdress var tungst, så ja, så det vildt godt ud ! ^^
Jeg får først mit græskar i dag, så jeg ska også skære (/ > w >)/ . . .

OMG og tillykke med årsdagen! I to er SÅ søde sammen ^^ <3

Becci sagde ...

Cool pumpkins! ^0^
And I like the photoshoot!
Wow! Circle lenses look really good on you!<3