tirsdag den 6. april 2010

100406

Så er jeg hjemme i Aalborg igen. Påsken tilbragte jeg i Tokyo sammen med Kenny I dag startede skolen igen, men jeg var så heldig at have fri

På vej til Tokyo skulle vi skifte en del gange; fra København til Moskva, videre til Beijing og så til Tokyo. Jeg skifter aldrig fly i Moskva igen. Det er den værste lufthavn jeg nogensinde har været i; ingen talte engelsk, transfer-check in gik åndssvagt langsomt, sikkerheden var latterligt lav og alt foregik så primitivt da vi skulle have lavet nye boarding kort

På vej hjem gik alt dog lettere. Vi stod op kl. 3.30 om natten. Vi tog til lufthavnen, videre til Beijing, så til Stockholm og til sidst til København. Fra vi stod op til vi kom i seng igen gik der over 24 timer - så jeg sov super godt da jeg endelig lå i en rigtig seng igen, haha


Åhh, jeg er sådan en lille fangirl hver gang jeg er i Square Enix butikken




Imens vi var i Japan sprang kirsebærtræerne ud - det var vildt flot


De sødeste is jeg nogensinde har fået


Laila, der er udvekslingsstudent i Japan lige nu, var sammen med os nogle af dagene vi var der. Det var super hyggeligt og hun viste os en masse nye ting. Vi var blandt andet på karaoke café med hende to gange. Vi fik også spist en masse nyt japansk mad takket være hende





Du kan se flere billeder her~

4 kommentarer:

Jennie Daniela sagde ...

Du ligner Lady GaGa ;____;

Liv-is-alive sagde ...

Det endnu lysere hår klær dig! Og det lyder bare hyggeligt i Japan! <3

Zuum sagde ...

OMg dit hår er VILDT flot! O__O love it!

ej hvor er i bare sygt heldige, altså. OwO det ser vildt dejligt ud. og OMG de is er f*****E søde! ; A ;
godt at hører at i havde en fed tur.. ^o^/

Nadi Axel sagde ...

HVA SKER DER FOR DE DER IS!?!?!?!?!?? Jeg var LIGE ved at skide i bukserne af grin!!!!!!!! AHAHAHAHAHAHAHAA!!!

Omg hvor ser det ud til at have været hyggeligt ;W; alle de der photobox-billeder er sygt flotte! Er enig med min søde kæreste, dit hår ser fantastisk flot ud! <3

*klikker linket og ser flere billeder*