mandag den 12. april 2010

100412

Så er UppCon, nordens største anime/manga convention, overstået og det var en super sjov og hyggelig weekend som altid




Fredag deltog Stella og jeg i lolita modeshowet for tredje gang


Jeg mødte også min nye helt - Chicken-guy


Der var en masser underholdning under hele conventionen. Der var blandt andet en koncert med det japanske band MinxZone, som laver noget rigtig glad og energisk musik


En flok freaks, der overfaldt Andrea


Stella og jeg overtog connen i vores Katamari cosplays




Vi mødte også Pedobear!


Dette ser bare forkert ud






I made myself a Mudkip

Flere billeder kan ses her~

3 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Swweeeeeeeet. Det ser virkelig nice arrangeret ud.
All right, jeg tager vist liige med næste år :'D

Gittøh~ sagde ...

dejlige billeder :D
og sjove!

haha godt at se at I havde en god con!
og hvor har dit lolita outfit været savnet!

(+ hvor er det snyd at du har "snavet" pedobear XP)

Stella sagde ...

GIF LOVE. fuck den er lavet af awesome