tirsdag den 27. april 2010

100427


Jeg har slet ikke fået fortalt at to af mine cosplay billeder er kommet med i den japanske cosplay bog Otacool2 Tilbage i januar fandt jeg ud af at Danny Choo søgte cosplayere til en kommende bog, der ville indholde billeder af cosplayere fra hele verden, og jeg indsendte nogle af mine forskellige billeder. Bladet valgte to billeder af mit Asuka cosplay


I weekenden tog jeg mig endelig sammen til at gå i gang med at sy cosplays til SVSCon. Fredag skal jeg cosplay Nia fra Tengen Toppa Gurren Lagann og lørdag skal jeg være Baiken fra Guilty Gear. Jeg gik i gang med at sy Baiken, men nåede kun halvvejs med hendes yukata før jeg fandt ud af, at jeg manglede meget stof dertil, og jeg har ikke tid til at sy igen før på torsdag



I går havde jeg for resten et photoshoot med en fotograf under uddannelse. Han vil gerne have nogle cosplay billeder i sit portofolie, så jeg trak i mit Yuffie cosplay for at hjælpe ham Vi startede kl. 17.00 og var nødt til at stoppe kl. 21.00 da hans ene flash løb tør for strøm! Han fik taget nogle vildt fede billeder af mig, glæder mig til selv at se dem! Vi skal have endnu et photoshoot i morgen, denne gang i Tengen Toppa Gurren Lagann cosplay

4 kommentarer:

Mie Rose sagde ...

du er bare så awesome Zarsu <3
Glæder mig til at cosplaye sammen med dig \(^___^)/

Gittøh~ sagde ...

tillykke med bladet :D
det er mega blæret!

og håber at du smider nogle af dine billeder af fotografen op bloggen :)!

Liv-is-alive sagde ...

Hoho, hvor er du hot Sascha : D <3

Emma sagde ...

kæft du er sej, som altid ^^ I see boobs in your cosplay! Glæder mig til at se det til SVS-con <3