torsdag den 12. august 2010

100812

I går var jeg med Astrid hjemme, da jeg skulle vise hende cykelruten fra vores skole til hendes hjem. Jeg havde tidligere fået en SMS om at min computer var klar til afhentning, så jeg cyklede fra hende og ud i Bilka, hentede min computer, og cyklede tilbage. Derefter tog vi ud og bade i en sø, der ligger rigtig tæt på hende - vandet er helt azur-blåt og smukt fordi det er i en kridtgrav. Jeg vil gerne derud og tage billeder i løbet af sensommeren Bagefter cyklede jeg hjem..hvilket betød at jeg cyklede over 20 km i går.

Og se hvad jeg hentede på posthuset i dag:



ER DEN IKKE BARE SMUK?!?!?!!? I LOVE IT!!

Jeg har været forelsket i den blå udgave af dette print siden jeg så det første gang, så jeg gik i gang med at spare sammen til den i starten af dette år, og har nu endelig fået fingrene i nederdelen Jeg vil også rigtig gerne have jumperskirt versionen engang...når jeg er rig.

9 kommentarer:

Gittøh~ sagde ...

wow mega nice aktiv dag!

Og damn den nederdel er flot!
glæder mig til at se dig i den :D!
(mmm blå <3)

Liv-is-alive sagde ...

Virkelig fedt at farven er så nedtonet! Og printet fik mig til at grine 8D

Nøj, du bliver jo helt klar til tour de france!

Stella sagde ...

Aww, hvor er den nuttet! Jeg har aldrig set den før, lol jeg er so not med på loli-moden.. følger slet ikke med mere. Kun på IWs side. Ja.
Kan godt lide at den er nuttet uden at være hyper-kawaii-AP-stress style.

Beauty Addict sagde ...

OH. MY. GOD. !!! Den er sindsygt flot den nederdel ;_;

Du bliver simpelthen så pæn i den !

Og jeg må se den sø på et tidspunkt, det lyder ret vildt :D

-delete- sagde ...

Du er THE BIKE MASTERRRRR

Så kom den endelig *___* Den er så flot! Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig med den på :D :D :D




Jeg vil ud og bade igen, ud over der hvor man ikke kan se bunden, mmmm

Emma sagde ...

stærke ben, huah! You go girl 8D
det er også en pæn nederdel ; 3;

★Line★ sagde ...

Woah, aktive Sascha! Og woah, azur-blåt vand? *-* Den sø lyder virkelig køn og meget... udansk, haha :'3 Vis endelig et par billeder en dag, elsker sådan noget ♥

Jeg har aldrig rigtig sat mig ind i lolita (D:), men aww hvor ser den nederdel bare sød og elegant ud.. Er helt vild med farverne specielt!

(Ville, som et lille svar på din comment til mit seneste blogindlæg, gerne lige sige, at jeg også gerne ville have talt lidt mere med dig til Genki.. Er bare lidt genert nogle gange. Losser mig sammen til at komme hen og sige ordentlig hej næste gang ^-^ ♥)

Frost Gun sagde ...

nice nederdel!! dunno much about loli - but I like this!

Unknown sagde ...

wow den nederdel er bare skøn! *wants*