søndag den 26. september 2010

100925

Der er for nyligt blevet oprettet en gruppe for jyske lolitas Hele idéen med gruppen er, at vi mødes engang imellem i lolita og dyrker vores fælles interesse. I går havde vi vores første møde, og vi blev i alt 8 piger!



Vores første møde var en shopping tur i Århus. Vi fik besøgt en hel del butikker og kigget på en masse tøj og tilbehør. Jeg fandt mange pæne smykker som jeg meget gerne ville have haft med hjem, hvis jeg havde haft pengene til det! Efter vi havde gået rundt i nogle timer slog vi os ned, for at beslutte os for et navn til vores gruppe. Ved afstemningen endte gruppen med at skifte navn til Sugar & Spice Vi fik også besluttet vores to kommende møder!





Efter dette gik vi ind i Bruuns Galleri for også at kigge på tingene derinde. Efterfølgende gik vi på restauranten "Det Grønne Hjørne". Der var bare det lækreste feta jeg har fået meget længe Omnomnom! Maden var generelt bare vildt god, og til buffeten medfulgte der også kage - bonus





Jeg havde en super hyggelig dag! Alle pigerne var bare søde - jeg glæder mig vildt meget til vores kommende møder! Det var fedt at at gå rundt i en rendyrket lolita gruppe. Der var også mange mennesker, der spurgte ind til vores tøj i løbet af dagen - flere end der plejer at spørge til meetups

7 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Sascha er pæn og kigge på :D! Tak for super hyggeligt meetup, det var herre skønt at se dig igen ;D

Liv-is-alive sagde ...

Hahaha, elsker D&G billedet 8D
DEt ser virkelig ud til at I hyggede jer - dejligt <3

Emma sagde ...

årh, det ser hyggeligt ud! ^^ godt at det er et vellykket projekt

Anna sagde ...

Årh hvor er det et fedt initiativ. Super at I jyder også kan + det ser mega hyggeligt ud.
(ps. du er så gennemført Sascha)

Frost Gun sagde ...

I er super fine og hyggelige ^^

Nadi Axel sagde ...

Føles det ikk bare VILDT tomt at tage til Århus uden Jeres lille Naddie er der? XD haha! Ej, nu går jeg jo heller ikk I lolita, men stadig :3

Har været på "Det Grønne Hjørne" én gang i mit liv og jeg kommer aldrig tilbage OAO men det lyder da som om de er blevet bedre... jeg var der for 4 år siden og vi blev praktisk talt smidt ud derfra fordi de havde overbokket sig selv og skulle have plads til 20 nye gæster >___> så vi blev rigtig sure og maden var tør og tyrkisk... ew...

Men godt DU kunne lide det XD
(det jo oz 4 år siden trods alt) xD

Beauty Addict sagde ...

Det ser super hyggeligt ud <3
Og I ser osse super flotte ud alle sammen !!