søndag den 17. oktober 2010

101017

I torsdags fik jeg efterårsferie (fordi vi havde fri om fredagen 8D) så efter skoletid tog jeg toget hjem til Louise. Åhhh, det er dejligt at besøge hende igen Og hendes nye lejlighed er bare så stor og flot! Et rigtigt dejligt sted at chille. Vi har fået nået at lave super meget denne weekend! I fredags inviterede Louise's forældre os i Tivoli sammen med hendes bror, hvor vi spiste på Wagamama og kiggede på Tivoli's Halloween udpyntning - som i øvrigt er helt fantastisk! Her, se nogle crappy mobil billeder:

















Lørdag formiddag skulle vi igen til Kbh for at spise brunch med Louise's familie. Desværre var hendes mor blevet syg, så de kunne ikke komme alligevel Men eftersom maden allerede var betalt synes de ikke den skulle gå til spilde, så vi tog derind alene. Øjh, det var den lækreste brunch jeg nogensinde har fået *A* Alt var økologisk og ekstremt lækkert



Bagefter var vi inde i nogle forskellige stof butikker i håb om at finde stof til cosplays til J-Popcon. Jeg fandt ikke noget, men Louise fandt heldigvis alt det stof hun skulle bruge Vi fik også kigget lidt på sko og sådan nogle vigtige ting før vi igen tog hjem. Efter at være kommet hjem slappede vi lidt af med Final Fantasy XIII (jeg hjalp Louise med at få tæsket en dum boss 8D) og så lavede vi en makeup guide til det kommende nummer af CosMag. Louise lagde også en rigtig pæn gyaru makeup på mig og gav mig mange fif til hvordan jeg kan forbedre mine makeup teknikker! Da vi så endelige blev sulten (den brunch mættede altså ufatteligt meget!) lavede vi nabe. Det blev bare vildt lækkert~



Senere på aftenen forkælede Louise mig med både ansigts og ryg behandling + massage Det var bare vildt dejligt og afslappende!

I dag har vi lavet nogle flere makeup guides til CosMag, og bagefter kom Louise på den fantastiske idé at vi også skulle have et photoshoot med hende i hendes fantastiske yukata, nu hvor hun havde lagt så flot en makeup. Så vi bevægede os udenfor i det fantastiske efterårsvejr. Billederne kan ses her~


Lost Butterfly by ~Zarsu on deviantART

Nu vil vi på sushi restaurant :'D Senere i aften tager jeg videre hjem til Liv

6 kommentarer:

Sabrina Nielsen sagde ...

Iiih, Halloween i Tivoli ser så fedt ud =D

Kan rigtig godt lide Louises make up på de billeder (og fede billeder btw) ♥

Liv-is-alive sagde ...

Elsker det der græskar på spiret. Da jeg så det sidste år grinede jeg så meget, fordi det ligner sådan noget faldskærms-stof hahaha.

Årh total tøse-hygge :D lyder dejligt ~

Gittøh~ sagde ...

årh Louise er så pæn :)
skønne billeder!

og hvor er det bare en awsome ferie du holder indtil videre :D

Nadi Axel sagde ...

Ååååårrhhh hvaaaddd... Du hygger dig da herre godt :D ~ jeg ELSKER brunch, man kan næsten sige, at det madmæssigt, er det bedste jeg ved <3 hvor er I heldige ~
Glæder mig til at se dig i morgen (^-^) det blir smadder hyggeligt!

NYD DIN FERIE, FOR DU HAR DEN xD

Beauty Addict sagde ...

Årh det var så hyggeligt, kom snart igen <3

Anna sagde ...

wow gorgeous pictures :)
HAR DU RÅD TIL AT ÆDE ALT DET?
Jeg stemmer for at vi tager på cafe en af dagene. Kan ikke vente til du kommer musssssesaschaaaa!!!