onsdag den 10. november 2010

101110



Jeg er nødsaget til at droppe mit Nia cosplay til J-Popcon Jeg er simpelthen ikke tilfreds med det, så jeg vil hellere droppe det i denne omgang og så lave det forfra i det nye år. Dette er faktisk første gang nogensinde at jeg ikke når at blive færdig med mit cosplay op til en con. Det skuffer mig lidt Men jeg vil hellere lade være med at færdiggøre noget jeg er virkelig utilfreds med end at stresse med at få det lavet færdigt.

Men Astrid var så sød til tilbyde mig at låne hendes barne-Simon cosplay, som vi lavede sammen til sidste SVSCon. Jeg takkede ja - fordi det kunne være sjovt at se barne-Simon og voksen-Simon gå sammen Så jeg hentede det i går og prøvede det på. Det er mange år siden jeg sidst har cosplayet en dreng, så jeg ved ikke helt hvordan jeg skal lægge makeuppen



Er I ved at være klar til J-Popcon?

9 kommentarer:

Kami Renee sagde ...

Damnit........ that cosplay... suits you.... so well *w* <3

- Jeg mangler.... en vest og små detaljer, ellers er jeg faktisk klar XDD huhuhuhuhu

Sarah sagde ...

I think it looks great!

Well, I'm done! XD

-delete- sagde ...

Du er så sød som Shimooooon <3

Nadi Axel sagde ...

Jeg synes da at den make-up på billederne er rigtig godt dertil (;W;) og ja! Render rundt som en skoldet skid og laver alle de små ting færdige.. Reparerer nogle cosplays, vasker og gen-styler wigs osv :D

Jeg er TOTALLY ready! <3
Glæder mig til at se dig som lille dreng ;W;

L I N A ☆ミ sagde ...

Awww trist du kke er tilfreds med dit cosplay D: men kender følelsen! Det simon cosplay klæder dig mega godt! ^^b

Uhm uhm.. almost I Guess? >__<;

Liv-is-alive sagde ...

Arg, men nogle gange må man også bare kaste håndklædet i ringen ;) lige meget hvor træls det så er.

You be looking so childish <3

Emma sagde ...

*råber med armene i vejret* jaaaaaaaa!! og ærgeligt med Nia, men en anden god gang vel :b

Beauty Addict sagde ...

Det er et eller andet sted helt fint at du har det cosplay på i stedet, det ser virkelig flot ud til dig !!

Cecil August sagde ...

Aish... jeg lovede mig selv sidste år, at det var slut med J-popcon, og at jeg kun ville til Genki fra nu af. Men nu hvor jeg så er totalt immobil og på krykker, vil jeg pludselig gerne med v_v Have fun!