tirsdag den 23. november 2010

101123

I søndags var Kenny og jeg ret spontane og tog på café sammen. Det er noget vi sjældent gør, da caféer jo er ret dyre at besøge. Men vi har været dygtige til at spare på pengene på det sidste, så lidt selvforkælelse havde vi fortjent









Vi besøgte Café Klostertovet; det er min yndlings café her i Aalborg Ikke nok med at deres mad og kage er vildt lækkert, så kan man også låne spil derinde og sidde og hygge sig med det

I går var vi hjemme hos Astrid da hun havde inviteret os på Kartoffelsuppe. Astrid og jeg tog ind til byen efter vi havde været i motionscenter, og cyklede derefter ud til Astrid, hvor Kenny også senere ankom. Det var bare smadder hyggeligt og maden smagte vildt godt



I denne uge har jeg for resten sat mig for at have noget tøj på hver dag, som jeg ellers ikke har gået med i lang tid. Det er faktisk ret sjovt at grave sit gamle tøj frem og finde på nye måde at koordinere det

10 kommentarer:

Mousykins sagde ...

Awwwe :C Jeg vil også på cafe, og hjem til Astrid og have suppe!

og jeg vil SÅ gerne have de blå støvler dér RAUF!!

Hopy sagde ...

Aw.. Især tæt på juletid er det hyggeligt med selvforkælelse på cafeer osv ^^

Og mht det du skrev med photoshoot med Burst Angel tror jeg mig og Zuum ville være MEGET beærede over det! ^^/ Tror det bliver super fedt med dine foto-skills >w< Men ja, det er nok lidt koldt nu (i hvert fald for mit vedkommende haha) så det bliver nok først engang i de varmere tider >o<

Sa-chan sagde ...

Astrid + suppe + kenny = super sejt.

HVORFOR ER DU IKKE DØD AF KULDE?!

Liv-is-alive sagde ...

Din telefon fungerer lidt som censur-streg på dine outfit pics. Griner jeg lidt over lige nu <3 men du er nu ellers så pæn og alt muligt.

KLAVER. DER. FLYVER. Okay must go. Take me next time.

Beauty Addict sagde ...

Ei, den café ser virkelig hyggelig ud !!! <3

Oh, God, det var da en god idé at bruge tøj som man ikke har brugt længe :DD Det ser i hvertfald godt ud !

Emma sagde ...

årh, det virker som en mega hyggeligt café n_n og jeg stemmer i med Kristine.. hvordan kan du rende rundt i så lidt tøj, kvinde?
Og kartoffelsuppe ftw <3

Stella sagde ...

Yay for at holde bruge tøj man aldrig bruger -uge! Håber du klarer det bedre end jeg, haha! Jeg failede lidt nogle dage. Men det er bedre end ingenting, kan jeg godt lide at bilde mig selv ind.
Ej, spille spil på café, fuck hvor nice! :D

Sabrina sagde ...

Oooorh caféen lyder hyggelig! :D og med spil? så bliver det da ikke meget bedre.

btw elsker elsker elsker den blå t-shirt! O__O <3

-delete- sagde ...

Jeg må invitere jer noget oftere så jeg kan lave ordentlig mad, haha!
Ej, din telefon gør billederne lidt uhyggelige, dine øjne er helt væk :(((

-delete- sagde ...

Og den der café ikk', hver gang jeg er derinde er jeg bange for at gå op og ned af trappen XD