mandag den 13. december 2010

101213



I lørdags var der et jule shopping meetup i Århus, som jeg deltog i. Vi blev heldigvis kun 9 mennesker (det er besværligt at shoppe hvis man er over ti personer ´o`) så vi havde ikke de store problemer med at komme rundt i Århus Vi startede med at gå Bruun's Galleri igennem for derefter at gå igennem strøget og kigge i butikkerne dér. Jeg fandt en blandt andet en adventsgave til Kenny



Efter alle havde fået fat i gaver - og ting til sig selv - besøgte vi Sharks. Det er uden tvivl mit favorit spisested i Århus; jeg elsker maden de laver og deres lækre kager Og så er den amerikanske indretning vildt sød!







Mit outfit fra i lørdags:

Ud over at det var en vildt dejlig dag i godt selskab, så fik jeg også en rigtig sød gave af Ane, fordi jeg babysittede nogle af hendes Wii ting, som hun glemte dem til et Anime Kita arrangement. Hun har både lavet den flotte indpakning og den nuttede headbow - som jeg glæder mig meget til at bruge



Og til slut - dagens outfit:

7 kommentarer:

Sabrina sagde ...

omg den headbow er virkelig pææææn <3 gosh jeg ville godt babysitte wii ting for hende :b

Mousykins sagde ...

Awwe Det var så hyggeliiiiigt! D:

Glæder mig til at se dig næste weekend <3

Sa-chan sagde ...

F*ck det jeg skulle have været med :C! Drte er rigtig pæn og det er du også <3

Nadi Axel sagde ...

Aw, jeg savner helt lille Århus :3 ~ <3 Elsker dine outfits, og især din "GIVE ME A SMILE" trøje og dine furry støvler (@w@)/

Glæd dig til foråret hvor du blir inviteret hjem i mit hjem så vi kan bruge dig som fotograf til mit Link shoot, som vi fandt den mest perfekte location til (OwO)!!! <3 ...........men savner stadig Århus xD;;

GO JUL! OZ TIL KENNY! :D

Emma sagde ...

looks pretty damn awesome ;O og hvor er det en fin gave at få! Bliver helt misundelig, jeg kunne også godt babysitte noget Wii når det er sådan ^ 3~
and hottie as always. Elsker T-shirten på dagens outfit, den er mega fed : D (hvis du nogensinde sælger den står jeg klar)

Hopy sagde ...

Jeg elsker SÅ meget dine støvler..! Seriously Ô___Ô Har ledt efter noget lign. uden held ;n; *steals*

Ane sagde ...

Det var mega hyggligt i Århus - og dit outfit var virkelig kært! :3

Jeg er vikrlelig glad for at du kunne lide hårsløjfen var vildt nervøs for at det ikke var noget xD