onsdag den 15. december 2010

101215

I mandags var vi inviteret hjem til Astrid for at spise hos hende. Det var super hyggeligt og vi fik både risengrød og ris a la mande - mums! Om aftenen så vi Tron sammen, for at varme op til tirsdag.


I går var vi nemlig inde og se Tron Legacy sammen. Filmen var rigtig god - i starten var den en del mere action præget end 1'eren, hvilket nu ikke gjorde noget. Alt deri var animeret sygt godt - jeg elskede deres motorcykel ræs Desuden var der en del referencer til 1'eren, hvilket bare gjorde filmen til en endnu bedre efterfølger. Og soundtracket dertil; damn, det var super lækkert og heftigt - og lavet af Daft Punk

Btw er vol. 7 af CosMag endelig kommet online - tjek det ud!


Let's fix you up by *Zarsu on deviantART

4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Denne uge af cosmag sparekede røv. Keep it going <3
ps. Du går sindsygt meget i biografen!

Liv-is-alive sagde ...

KJDKHXAJKCHA D: Jeg kom til at læse noget af dit reviewww.. noooooes. Nu bliver mine forventninger højere :s

ELSKER DIT OUTFIT.

Jeg er virkelig rædselsslagen pga. den deviation. Seriøst, jeg net-ryster og stammer af skræk (derfor ingen comment endnu).

★Line★ sagde ...

Jeg vil så gerne se Tron Legacy ;_; Waaargh.. Har bare ikke rigtig pengene, nu hvor jeg lige har købt julegaver... ffrghf.

Beauty Addict sagde ...

Ååååh, du er så heldig <3

Elsker billedet btw <3 Men det har jeg vidst sagt før !