mandag den 27. december 2010

101227


The Two Sisters by *Zarsu on deviantART

I går var jeg ude og have et photoshoot i mit Misato cosplay. I fatter slet ikke hvor koldt det var DX Jeg havde helt bare ben, og min jakke var ikke foret, så den var også syggo kold. Hvad man dog ikke gør for cosplay? I det mindste fik jeg en del gode billeder ud af det + den pistol Astrid har givet mig er sej 8D








A Step Forward Into Terror by *Zarsu on deviantART

I morgen tager Kenny og jeg til Sjælland - dét glæder jeg mig til

6 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Du ser fantatisk ud og du rocker dit cosplay <3

Liv-is-alive sagde ...

Dét glæder jeg mig også til! :D

FUUUU jeg tør ikke helt tænke på hvor koldt det var. For jeg synes det var koldt dengang med mig og Sø, men... D: du er hardcore.

Stella sagde ...

Okay, grumme tastefejl i entry 1 haha. Men igen, du burde bruge vidunderet: hudfarvede strømpebukser XD og nej de er ikke crappy alle sammen. De holder i hvert fald til et shoot! Så undgår man sygdom og alt muligt! Men det er nogle pæne billeder, det er en dejlig location as always :)

Nadi Axel sagde ...

OMG og jeg som troede at VI frøs til vores SH-photoshoot X,D
Men billederne blev skide gode (@w@)

GO BAGHJUL!

Emma sagde ...

hvor er det nogle fede billeder ^ o^ og håber i hygger jer på Sjælland ~

Zuum sagde ...

Seriøst jeg elsker dit cosplay! :3 Jeg syntes du passer herre godt til hende. Og Love på billederne... selvom jeg næsten kan føle kulden bare ved at se billederne! O_O