onsdag den 11. maj 2011

110511

Som jeg skrev i mit tidligere indlæg forlod Kenny og jeg SVSCon tidligt i søndags - vi skulle nemlig til min mellemste nieces konfirmation på Sjælland. Vi var allerede fremme ved 12.30 tiden, så der var lige tid til at lægge makeup og hygge med familien før gæsterne ankom, ved 14tiden. Det var en rigtig hyggelig dag og min niece fik en masse dejlige gaver Vi kørte hjem igen samme aften, og var først hjemme ved 1tiden om natten!




Min bror er så charmerende 8D

Ikke nok med at min niece blev konfirmeret i søndags - så var det også Kennys fødselsdag. Igen Han havde også fødselsdag da min ældste niece blev konfirmeret; det er åbenbart hvad man får ud af at være født i starten af maj. Men i det mindste havde han også en god dag og blev meget glad for sine gaver Synes dog det var lidt komisk at en del af hans "venner" ikke sagde tillykke til ham til SVSCon - de vidste først han havde fødselsdag da de kom hjem og så det på Facebook. Fail 8D

I dag modtog jeg en pakke, som var en gave fra Kenny - dette lækre par sko fra Iron Fist. Vi havde sammen set dem inde i byen og synes begge de var vildt fede! Men 800 kr. var lidt for meget efter min mening XD Så da vi fandt dem til halv pris på den engelske Ebay købte Kenny dem til mig, awwh







Til slut vil jeg lige blære mig med at et af mine billeder fra mit Zelda photoshoot med Nadia og Sabine er blevet et Show Case billede inde på Cosplay.com 8D Det bliver man da lidt stolt over at se!


7 kommentarer:

Cecil August sagde ...

Kenny forkæler dig, gør han :b
Og det er så sejt, at det billede er kommet ind på forsiden!

Emma sagde ...

Facebook er officiel 'find-ud-af-hvornår-dine-venner-har-fødselsdag's-hjemmeside, nå :C

Mega foxy hotte sko, men er glad for at det ikke er MIG der skal gå i dem x'D looks painful man!

Nadi Axel sagde ...

OMG SHOOOOOOEEEEEESSSSSSS!!!!
THEY ARE SO FRIGGIN AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og vi er SÅ seje med den showcase der >XD

Liv-is-alive sagde ...

Flotte sko! Sød niece (og bror?)!

Seriøst, det er så fedt med den showcase!!!

Beauty Addict sagde ...

1. JEG ELSKER SKOENE!
2. Jeg elsker skoene.
3. !!!!

4. For at være seriøs, så ser det faktisk ret så hyggeligt ud til konformationen! Og er glad for at Kenny havde en god fødselsdag, til trods for at han skulle køre så langt :C

Sabrina sagde ...

Omg omg omg de er bare alt for seje de sko!!! O_____O !!

Stella sagde ...

Ej, det ser så hyggeligt ud til konfirmationen!
Gid jeg kunne passe Iron Fist sko.. *cry*
Tror de laver 42, men i butikkerne har jeg kun kunnet finde 41, og den er bare for lille :( bigfoot cries at night u kno