søndag den 30. oktober 2011

111030

I fredags tog jeg hjem til Louise, da vi havde aftalt at skulle se Løvernes Konge sammen. Jeg kom dog af ved et helt forkert busstoppested hos hende, men hun hentede mig heldigvis og så fik vi en fin gåtur ud af det i fantastisk vejr Ud over at se film fik vi også nørdet lidt, så det var en super hyggelig aften!



I går gik turen så til Århus. Jeg skulle ned og have et photoshoot med Cecilie til det kommende nummer af CosMag, der kommer i december. Der var ret diset til at starte med, men vi fik alligevel nogle lækre efterårsbilleder og derudover var det også super hyggeligt Kenny's mor og bror var også med for at vi bagefter kunne have en hyggedag i byen, og vi spiste sammen på Sharks.


I dag tog Kenny og jeg hjem til Astrid, da hun skulle have hjælp til at flytte hendes køleskab. Bagefter tog hun med os hjem og spiste hos os. Rigtig dejligt at have en hel dag sammen med hende, efter hun har været så meget væk fra Aalborg Derudover blev jeg også færdig med Kenny's Zoro (fra One Piece) cosplay i dag! Jeg var meget nervøs for at style parykken da jeg aldrig før har prøvet at style en kort paryk, men er ret tilfreds med resultatet!

Zoro Roronoa i hans nye outfit:



Startede med at hente håret tilbage.


Noget af det hår jeg klippede at limede jeg sammen med limpistol, så jeg kunne lime det indeni parykken, og hente det ud over paryk-kanten, så den blev dækket. En smart metode jeg lærte af Sabine sidst jeg var hjemme hos Nadia


Før og efter det nye-påsatte hår er stylet på plads!


Se - man kan ikke længere se paryk kanten


Hihi

8 kommentarer:

Beauty Addict sagde ...

Nej, hvor er et en god ide at 'lime' parykken sammen - resultat er super flot <3

Elsker osse alle dine efterårs billeder. Det ligner rigtig efterår, istedet for det man ser når man kigger ud, haha :D

Nadi Axel sagde ...

Hvor er din fyr lækker på det animerede billede X,DDDDDDDDDD

Parykken blev rigtig go <3 glæder mig til at se det Zoro cosplay :D det blir awesome!!!!

Cecil August sagde ...

Skidegod paryk! Jeg har til brugt samme trick til en paryk, jeg stylede for en kammerat - og til min egen (som også er tilbagestrøget) faktisk mit eget hår, så i princippet det samme. BD

- og så elsker jeg efterårsbillederne!

Haku sagde ...

LOVE THE GIF GURL!!

Sabrina sagde ...

Efterårsbilleder, Sharkz, cosplaaaay :D loooove <3

Sa-chan sagde ...

Fuuuuuuuuck hvor ser det fedt ud!!
Og godt du arbejder på cosmag ;D <3 <3 :D

Emma sagde ...

you can no say you take shoot and show no pics? Men fedt med at kostumet blev helt færdigt : D

Anna sagde ...

Hahah hvor er Kenny sej! Parykken er mega flot!!
Århh dine efterårsbilleder - så stemningsfulde.

ps. søde Sascha, jeg har lavet en blog igen, juhuu. Så, blogspot, I'm back <3
Du er sød.