onsdag den 13. februar 2013

130213

I går var jeg i biografen for at se Warm Bodies. Traileren så rigtig sjov ud, så jeg forventede mig en del af filmen. Og den er virkelig sjov! Hovedpersonen er en zombie, der forelsker sig en i levende pige. Alle hans indre dialoger er bare så sjove, og han er bare den mest akavede zombie ever Dette er bestemt ikke en normal zombie film, men jeg synes heller ikke den kan sammenlignes med Zombie Land. Humoren er ret forskellig. Desuden fokuserer Warm Bodies meget på kærlighed, men den blev aldrig sukkersød eller for meget! Den kan varmt anbefales






Jeg har desuden denne kamera taske (LowePro Rezor 180), som jeg ikke længere bruger. Derfor vil jeg gerne sælge den billigt. Den har plads til et DSLR kamera, 3 objektiver, 1 flash, ekstra memorycards samt ekstra filtre. Tasken er af mærket Lowepro, der er kendt for sine høje kvalitet. Tasken er på ingen måder slidt, den er praktisk og den er vandtæt. Hvis du er interesseret så bare skriv til mig på Facebook eller smid din mail i en kommentar til dette indlæg

3 kommentarer:

Mille sagde ...

Du har virkelig givet mig lyst til at se filmen! Den ser ekstrem sjov ud!:-D

Held og lykke emd at få solgt tasken :-)

Sabrina sagde ...

Traileren ser vildt sjov ud :D
Måske man skulle tage ind og se den. Men kan ikke rigtig finde ud af, om den er værd at bruge penge på..

OMG troede lige du havde konverteret til Nikon hahaha <3

Tjassi sagde ...

Hvis du stadig har kameratasken til salg, kunne jeg godt være interesseret.
Min mail er: tjassi@gmail.com ^^

- Maria