tirsdag den 19. februar 2013

130219



I dag var mor og jeg i fiskespa her i Aalborg. Det er et relativt nyt sted, ved navn Aqua Fiskespa, som ligger 2 minutter fra hvor jeg bor Vi havde hver købt 1 times behandling, som vi var så heldige at få til halv pris igennem DownTown. Stedet havde to bassiner, hvor der var 600 fisk i hvert bassin. Jeg har prøvet Garra Rufa-fisk før, så det kildede slet ikke lige så meget som første gang jeg prøvede det. Det var lækkert at sidde der i en hel time, og nu føles mine fødder bare ekstremt bløde og dejlige



Jeg tænkte også lige at jeg vil komme med en lille anmeldelse af mine øjenskygger fra det nye, danske makeup mærke CoolCos. Jeg er virkelig imponeret over de løse øjenskygger derfra. Faktisk så meget at jeg smed alle mine andre blå øjenskygger ud i går, fordi de ikke engang farver halvt så godt som den blå jeg har fra CoolCos. Alle CoolCos' produkter er for resten parabene- og parfumefri, hvilket er en lækker ting.


Øjenskyggerne kan bruges både tørre og våde (fx blandet med din makeup primer).
De kan også drysses over din nylagte neglelak for at give neglene et unikt look!


Jeg har ønsket mig en kraftig, grøn øjenskygge i lang tid. Glæder mig til at få den brugt! Jeg synes grønne øjenskygger er flotte til rødt hår~


Den guldfarvede er lækker i sig selv, og kan blandt andet også bruges over den grønne, for at give mere varme.


Den blå farve er jeg bare fuldkommen forelsket i~


Sølvfarven er virkelig flot, når jeg skal være ekstra festlig!

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Hvor er du sej at du tør gå i så vilde øjnskygger, det ville jeg aldrig turde :'D <3

L I N A ☆ミ sagde ...

Wow! De der farver er virkelig flotte og kraftige!! Jeg troede det var neglelak i starten da jeg kun kiggede på billederne XD Jeg tror du vil se så fantastisk ud med den grønne!!