tirsdag den 2. september 2014

140902

I fredags afsluttede jeg mit 2 uger lange skoleforløb med en test i alle de emner vi havde haft. Nu skal jeg ikke tilbage på skolen før til januar, hvor det så også bliver mit sidste skoleophold før jeg er færdigudlært!




Jeg kom hjem fredag eftermiddag, og om aftenen hoppede jeg igen på et tog, og satte ruten mod Silkeborg. En af mine kammeraters mor havde nemlig bedt mig om at tage billeder ved hendes bryllup. En ting jeg var meget spændt på, da jeg aldrig før har taget bryllups billeder. Men jeg fik nogle rigtig flotte billeder og havde en super hyggelig dag til brylluppet! Noget af det sjoveste var at "klargøre" en bil til brylluppet










Jeg tog tilbage til Aalborg lørdag aften, så søndag kunne bruges på at slappe af før jeg skulle møde på arbejdet, om mandagen. Dog endte min og Kennys afslapningsdag med en lille tur til Ikea, hvor vi liiiige kom til at købe et nyt vitrineskab til stuen Men nu er der mere plads til vores figurer, og vi skal ikke støve af dem af hele tiden!


Den gamle indretning~


Med det nye skab!

Det var dejligt at komme tilbage på arbejdet, efter en 5 ugers pause. Jeg kan godt mærke at jeg har savnet det samt mine dejlige kollegaer! Jeg var så heldig at have lidt tidligere fri i går, så Kenny hentede mig på arbejde og så var vi ude og shoppe lidt. Vi fandt noget fedt tøj til Kenny og blev enige om at dagen skulle fejres med nogle lækre bøfsandwiches og milkshakes!





I går udkom DKos #10 også:

Læs DKos #10 hér~

Ingen kommentarer: