tirsdag den 30. september 2014

140930


I sidste uge var jeg forbi NordForm
- en dejlig, stor hobbybutik


Date outfit~




I fredags tog Kenny og jeg på en dejlig date. Vi fik italiensk på Restaurant Fellini - min favorit italienske restaurant i Aalborg! Maden var fuldkommen fantastisk, og vi havde en hyggelig aften. Middagen blev efterfulgt af en tur i biografen. Vi var inde og se Maze Runner, som jeg havde set frem til. Dog levede filmen ikke helt op til mine forventninger; jeg synes den var lidt for forudsigelig og kliche til tider, og dn indeholdt bare ikke den spænding jeg havde forventet. Det er derfor man ikke skal se trailers før man ser filmen


Lørdag tog vi ud til mine forældre, efter jeg havde været på arbejde. Der blev vi forkælet med god mad, og jeg kom i gang med at lave cosplay. Som jeg håber på at have færdig til Kita Træf den kommende weekend. Pjevs var så sød at "hjælpe" til, hvilket gjorde det lidt problematisk at lave cosplay




Der var også besøg af pindsvinet!


Fra en dejlig gåtur i går



Ingen kommentarer: