fredag den 1. januar 2010

100101

Så er nytåret overstået, og Kenny og jeg tilbragte vores nytår på Sjælland, hos mine brødre og svigerinde. Det har været rigtig dejligt at tilbringe et par dage sammen med min familie Og de har så mange katte! Der er katte ud over det hele~ Lige nu har de 7 katte, fordi de også har 2 katte i pleje!





Til selve nytårsaften kom der en del mennesker på besøg - blandt andet Stella og hendes kæreste Vi brugte nok en times tid udenfor i frosten på at fyre fyrværkeri af! Men allerede klokken 4 var jeg død og gik i seng




Mine nytårsfortsæt:
Starte i motionscenter og besøge det mindst én gang om ugen!
Stoppe med at udskyde mine pligter, uanset om det er til skolen eller privatlivet. Jeg skal gå igang i god tid!
Gennemføre 5 spil jeg pt. ejer som jeg endnu ikke har gennemført.
Passe bedre på mine penge.

2 kommentarer:

Jennie Daniela sagde ...

Jeg vil måske gerne starte i motionscenter med dig! :D
... jeg sov faktisk ind i det nye år, slå den, mand.

Stella sagde ...

KATTE NYTÅR FTW