mandag den 4. januar 2010

100104

I dag startede jeg uddannelse på Aalborg Tech College som web integrator. Førstehåndsindtrykket af skolen var ikke det bedste - jeg og omkring 15 andre elever havde ikke fået noget brev med mødertider, så vi mødte op kl. 08.25 til normal mødetid og fik af vide at vi først skulle møde kl. 10.00 i dag Så Emil og jeg gik med en af de andre fra klassen hjem og fik the. Efter det gik vi tilbage og blev sendt ud i vores klasser. Vi er 45 elever i min klassen Dog var der kun 33 fremmødt i dag. Kun 3 af os var piger Efter de 3 første uger bliver vi delt op så vi max er 15 elever i hver klasse, det bliver skønt

8 kommentarer:

Nadi Axel sagde ...

Orv, det lyder godt nok spændende ^^/
Lyder som en uddannelse som jeg kunne finde på at tage hvis alt går galt for mig og det jeg vil OwO

Held og lykke med det ^^

Lasse, sagde ...

Mmmh 45 elever ; D

Held og lykkke ;D

Astrid sagde ...

DET ER MANGE ELEVER, især når man tænker på, at vi startede ud med 13 elever i min klasse :O

Tjassi sagde ...

Orv, det lyder vildt med 45 elever xD

Skal selv starte på web-integrator uddannelsen til sommer ^^

Anna Rosenkrans Birkedal sagde ...

Har osse gået i skole som web-intergrater i Roskilde! Dog var der flere piger i min klasse, men der var osse omkring 35 elever i vores klasse D:

Men jeg ønsker dig hel & lykke :D

Jennie Daniela sagde ...

Gah, godt I bliver delt op D: 45 lyder som en del :c
Btw, vær lige online på msn noget mere .__.

Anna sagde ...

Mange elever. Men hold da op det var da dårligt informeret. )': Det burde være forbudt. Men håber det bliver spændende!! Og at du kommer godt i gang.

Stella sagde ...

THIS ONE GOES OUT TO MY TWO BESTEST FRIENDS IN THE WHOLE WORLD: ..PATRICK.. AND THIS BIG PEANUT GUY! IT'S A LITTLE DITTY CALLED.. WAIITEERRR <3