mandag den 11. januar 2010

100111

I søndags bagte jeg muffins for første gang i rigtig lang tid. Jeg tror generelt ikke jeg har bagt noget siden Kenny og jeg flyttede sammen.. Aaanyways, så har vi fået sådan en lille opskriftsbog kun med kage & muffin opskrifter, og den slags muffins jeg valgte at lave smager bare vildt godt



Jeg håber på at komme til at bage meget nu hvor Astrid flytter til Aalborg! Hvilket hun allerede gør om lidt under to uger~ På fredag skal Kenny & jeg rydde vores ekstra-værelse, som Astrid skal bo i indtil hun får en lejlighed, så det står tomt og klart til hun kommer

I dag var jeg kort inde i byen. Og hold da op, der var meget billigt tøj, der skreg efter at komme med mig hjem Med jeg var stærk og modstod alle tilbudende og brugte ingen penge! Jeg er så stolt

3 kommentarer:

Stella sagde ...

Mmm muffinsene ser rigtig gode ud <3 Jeg elsker at bage muffins, det er super hyggeligt. Og omg du er syg ja. Tilbud er det værste :'(

Jennie Daniela sagde ...

Jeg har hørt du snart byder os alle på muffins? :D

Anna sagde ...

det er så svært ikke at bruge penge. jeg er stolt af dig!! :D
og de muffins ser lækre ud. bake for me soon!