søndag den 19. juni 2011

110619

Jeg havde planlagt at lave et cosplay af Faye Valentine fra Cowboy Bebop til SommerCon. Jeg kunne dog ikke finde gult latex stof nogen steder, hverken i butikkerne eller online butikkerne. Men så fandt jeg heldigvis en sælger på Ebay, der solgte det billigt - så jeg bestilte stoffet, med frygt for det ikke vil nå frem i tide. Dog kom det allerede i fredags, kun en uge efter jeg havde købt det




I går fik jeg så syet shortsene dertil, plus har fundet den røde skjorte og solbrillerne som jeg også kan bruge! Så mangler jeg at få syet toppen, få lavet hendes seler, finde nogle strømper og sko samt style parykken

5 kommentarer:

Kami Renee sagde ...

EEEEEEIJ!!! Stop med at vælge alle de rigtige damer! Nogen af os er jo ikke singel længere /savle

Mie Rose sagde ...

Ihhh og så kommer jeg ikke engang til summercon, altså D:
Men glæder mig så til at se billeder af det færdige resultat <3

-delete- sagde ...

PIIIFT <3

Beauty Addict sagde ...

Det cosplay, det bliver godt ! Er glad for at du har valgt en super god serie :D

Sabrina sagde ...

Du er så mega sej!! :D:D