søndag den 26. juni 2011

110626


Broken Rose by *Zarsu on deviantART

Pueha, tiden flyver godt nok af sted Hele den foregående uge har for mit vedkommende nærmest kun bestået af arbejde og søvn. Jeg står op ved 6tiden, møder kl. 8, er hjemme igen ved 17tiden og så skal der lige laves mad + spises - hvilket betyder at jeg kun har omkring 3 timer til mig selv hver dag. Så det bliver ikke til særligt meget tid eller overskud til computeren - har nærmest kun tjekket mails dagligt. Selvom arbejdet er hårdt er det alligevel godt - det er fedt at føle jeg laver noget fornuftigt med mit liv, og hver dag flyver bare af sted!

Da det så endelig blev fredag og weekenden begyndte tog Kenny og jeg hjem til mine forældre - hvilket virkelig var noget jeg trængte til Det var dejligt bare at koble helt fra, ikke tænke på at skulle lave mad osv, og så fik jeg syet videre på mit Faye Valentine cosplay. Det eneste jeg nu mangler på det er at sy velcro i toppen, så den kan lukkes - så er jeg ellers klar til SommerCon næste weekend


Progress billede fra lørdag.


Fra i dag, før jeg fik syet seler og knapper i shortsene.

5 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Wow, kontaklinserne gør så meget! Du ligner hende rigtig godt! Hvad har du brugt til øjenbryn?

Emma sagde ...

omfg, hvor er det igen nice lavet ~ <3 Må jeg sige at det work-out du tidligere har skrevet om har givet bonues også ^^

Sabrina sagde ...

Du er så pisse hot Sascha! :D:D åååh masser af billeder fra con, lov mig det <3

Er glad for, at du er glad for dit arbejde :3 igen rigtig mange gange tillykke med det <3

Beauty Addict sagde ...

Det bliver så godt det cosplay! Jeg glæder mig stadig, og endnu mere, til at se det!

Og billeder fra det lille photoshoot er så gode, du ligner Nana så meget!

Nadi Axel sagde ...

En skam (for mig) at der kommer så mange til Sommer-con, for jeg ska arbejde og kan på ingen måde komme af med mine vagter (O_O) men tror jeg dropper forbi lørdag ved 17-tiden med mit kamera og siger hej til folket ^^

Jeg har fuldtid i denne uge, og jeg SÅ meget huske det fra Kvickly, så jeg føler med dig xD tiden flyver og man når ikk rigtig at få lavet noget OAO (jeg er så først hjemme kl. 19.30)

Glæder mig til at se dig (hopefully) på lørdag ^^