torsdag den 3. januar 2013

130103

Så har jeg endelig mulighed for at lave en lille opdateringer omkring min nytårsaften. Selve dagen gik stille og roligt med at gøre mig klar. Om eftermiddagen tog Kenny og jeg forbi Louise og Casper fordi Louise var så dejlige at ordne min makeup Jeg brugte pænt lang tid på at krølle mit hår, men efter turen ud til selve festen var det fuldkommen ødelagt af blæsevejret Louise lagde festlokale til og havde også handlet ind til hele gildet! Vi ankom lidt tidligere til festen og kunne hjælpe med de sidste småting. Der var allerede pyntet op og meget af maden var klar, så det var ikke det helt store, der manglede Jeg havde en smadder hyggelig aften sammen med nogle af de skønneste mennesker jeg kender


Mit look nytårsaften.








Party hard mobil-nørder




Jajaah, det er nok ikke alle fester, der havde deres eget barskab!


Mit nytårsaften var præget af farverige drinks




Hovsa, pludselig var der glimmer ud over det hele!








Vi rykkede ind til Louises far for at se nettællingen til nytår og drikke champagne!











Tak for et fantastisk år!
Jeg håber 2013 bliver mindst lige så godt~

4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Awh, hvor er det nogen gode billeder Sascha musen!
Tak for en hyggelig nytårsaften <3

Emma sagde ...

godt nytååår ~ og altså, hvor var du bare lækker nytårsaften, det var hyggeligt at fejre det sammen med jer :D

Sabrina sagde ...

Tak for en dejlig aften og et rigtig godt 2012 :*

Tror jeg skal øve mig på fyrværkeri-funktionen ;)

Louise sagde ...

Wow hvor er du flot! sikke en nytårs sild. :D