søndag den 13. januar 2013

130113



Fredag holdt Mads en lille indflytterfest, der bød på lækker mad og søde mennesker. Der var to studerende fra udlandet til festen, som havde en masse sjove historier at fortælle. Og de havde et virkeligt sjovt spil med. Desværre gik vi i gang med at spille rigtig sent, ikke lang tid før jeg skulle hjem. Men det var nok fint nok at jeg nøjes med at kigge og ikke spillede med



Lørdag startede med at jeg skulle tidligt op og gøre mig klar. Dagen stod nemlig på shopping tur i Aarhus med nogle af tøserne fra Sugar&Spice. Vi var en lille gruppe på 5 piger, hvilket var rigtig heldigt - vi fyldte nemlig ret meget ude i butikkerne med vores store nederdele Jeg fik adskillige dejlige ting med hjem, og det meste var til under halv pris. Jeg elsker bare tilbud!


Mit outfit~


Amanda og Karitas~


Mette og Pernille~


Efter at have shoppet i flere timer slog vi os ned på en kinesisk restaurant.


Maden var super billig, og lækker. Se lige denne dessert~



Jeg har også fået leget lidt med mit nye makro objektiv:






3 kommentarer:

Emma sagde ...

Seje Sascha. Det lyder til at have været en hyggelig weekend, ked af at de fleste af mine efterhånden bruges på at arbejde :C Og hold da op, det kan gå detaljeret tæt på, dit nye objektiv!

Sabrina sagde ...

Du er så fin Sascha :D

Åååh hvor vil jeg dog gerne med til meetup - men det er lidt som om, at det altid ligger i mine arbejdsweekender n___n'''

Vi elsker tilbud <3

Liv-is-alive sagde ...

Hvor er du fin! Kan godt lide de sorte ørerigne - de lyser op i dit orange hår, haha <3

Længe siden jeg har set dig i loli :o