fredag den 2. december 2011

111202




LatinMix er blevet taget af skemaet ved mit motionscenter og blevet erstattet af Zumba. Marie Louise og jeg tog til det i går, for at afprøve det. Må ærligt indrømme at jeg har været ret skeptisk mht. Zumba - men jeg må erkende at det faktisk er super sjovt. Synes dog stadig det er lidt skørt at man skal råbe så meget, men det er selvfølgelig også rigtig sjovt


Btw hvorfor er det at barndomsspil bliver grimme på det store fjernsyn? :c

Og mit outfit fra i går:

3 kommentarer:

Mie Rose sagde ...

Jeg er sådan en forever alone type, der dyrker zumba der hjemme... Men ja, det er lidt speciet men også meget sjovt synes jeg XD

Og du ser jo godt ud som altid! Elsker den kjole :DD

Nadi Axel sagde ...

Jeg ved sgi heller ikk helt med det der Zumba XD det er i hvert fald specielt :P

HØH, jeg prøvede et 8-bit spil på min fladskærm > FAIL!

Mmmhhh <3 dit outfit!

Sabrina sagde ...

Du er så hot Sascha! <3