fredag den 23. december 2011

111223


Everlasting Love by *Zarsu on deviantART

Outfit fra i tirsdags:

I onsdags havde vi juleafslutning på skolen; vi mødte op for at hygge med klassen og derefter få juleferie. I min klasse havde vi bestemt os for at spille pakkespil, hvilket var rigtig sjovt - gaverne fløj bare rundt på bordet



Efter vi havde fået fri skyndte jeg mig hjem til mine forældre, da jeg havde en tid hos frisøren. Mor havde nemlig været så sød at sponsorere en frisør-tur til mig, da de kører med gode tilbud denne måned



Om aftenen var Kenny og jeg til forpremiere på Sherlock Holmes 2: A Game of Shadows. Takket være Telia kom vi ind og se den for én biografbillets pris Filmen var smadder god - den lever bestemt op til 1'eren! Og jeg elsker bare den film-teknik der bliver benyttet i Sherlock Holmes filmene; specielt når alt bliver sat ned i fart og går i Matrix-lignende slowmotion! Tag ind og se den, guys~


I går aftes afholdt vi juleaften sammen med Kennys mors side af familien, da vi holder jul med hver vores familie. Heldigvis skulle vi ikke have traditionel julemad - så jeg fik blandt andet smagt snegle for første gang i mit liv. Det var en stille og rolig aften Men jeg må indrømme at jeg er lidt jelly over de andres gaver. Tablets og splinter nye mobiler, øv.



3 kommentarer:

Emma sagde ...

årh, så kom jeg faktisk lidt mere i julestemning af at læse din blog! c: elsker seriøst hvordan du er blevet så nice til at bruge pels i dine outfits. Og jeg er også lidt jelly over den der Vivienne Westwood? ;D

Sa-chan sagde ...

Ej ad :c Snegle?
Tillykke med dit nye hår, det ser rigtig lækkert ud! :D

Cecil August sagde ...

Hvor er du julet, det ser super godt ud!