mandag den 26. december 2011

111226


Merry Christmas by *Zarsu on deviantART


Så er juleaften både kommet og gået! I fredags tog jeg hjem til mine forældre for at fejre jul sammen med dem, min ene bror samt en af mine voksne kusiner. Min kusine havde for resten også hendes kat med - det var meget sjovt at se hvordan den reagerede på vores to egne katte



Juleaften forløb stille og roligt. Dagen var fyldt med god mad og julehygge


















Og mit outfit fra juleaften:





Jeg håber I alle havde en rigtig dejlig juleaften!

4 kommentarer:

Mie Rose sagde ...

For pokker din kjole er flot altså! Smukke dame <3

Emma sagde ...

you sexy thing! og det så overordentlig hyggeligt ud : D

Jennie Daniela sagde ...

FFFF, det er meningen du skal poste julegaver, så man kan sidde og blive jaloux og den slags :(

Liv-is-alive sagde ...

SÅ HAR I JULE-TREKANTER I JYLLAND! Det sagde min far man ikke havde andre steder ennd Sjælland, fordi det kommer fra Sverige.

Og jeg synes antallet af vores ens beklædningsgenstande vokser... hahha <3