fredag den 30. december 2011

111230

Tiden flyver godt nok af sted når man har ferie I tirsdags var Kenny og jeg til julefrokost hos hans far, hvor hans søskende + niecer og nevøer var med. Det vil sige at vi var 20 mennesker, hvilket var lidt hektisk, men også meget hyggeligt. Dog hang julemad mig virkelig ud af halsen, så var glad for at der også blev serveret græsk mad!

Onsdag tog jeg til Frederikshavn for at besøge den søde Sabrina. Vi har lææænge talt om at jeg skulle stå model for hende, men det var - sørgeligt nok - først nu vi begge havde tid. Jeg gjorde mig klar hjemmefra og var iført mit Garnet (Final Fantasy IX) cosplay under mit almindelige tøj. Vi skulle ud til nogle bunkere fra anden verdenskrig, men Sabrinas "fantastiske" stedsans førte os lidt på afveje, så det tog lidt længere end beregnet at finde stedet Men vi endte da med at komme frem, og lokationen var bare alt for sej! Perfekt til en prinsesse, hvis kongerige er ved at gå i krig.


Devotion by *Zarsu on deviantART




Bagefter tog vi på en café og fik noget lækkert mad, efterfulgt af lidt tilbudsjagt i Frederikshavns butikker, hvorefter vi tog hjem til Sabrina og var lidt







Torsdag tog jeg igen til Hobro, da jeg skulle hente en af Kennys gaver, som han havde glemt hos hans far. Og eftersom jeg alligevel skulle derned smuttede jeg forbi dejlige Dorte og hendes kæreste for at hygge lidt med dem Før jeg tog hjem gik vi også lidt på tilbudsjagt i Hobros butikker - men jeg finder ikke rigtig noget jeg gider købe for tiden. Om det er uheldigt eller heldigt ved jeg ikke helt...

I dag har jeg brugt det meste af dagen på at gøre hele lejligheden fuldkommen rent, så vi kan gå det nye år i møde med ren samvittighed. Da Kenny fik fri fra arbejde tog vi ind til byen, da han havde inviteret mig på årets sidste date. Vi gik lidt rundt i byen, og spiste aftensmad på en restaurant Bagefter gik vi ned til havnen, som er så smuk når mørket falder på!







Og dagens outfit:


Vi ses i 2012!

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Fjolle fjæs <3 Du er så flittig og jeg bliver så glad når jeg hører du har det godt. Vi ses i 2012 <3

Liv-is-alive sagde ...

You guys are busssssssy!

Og jeg elsker dig i blåt c:

Mousykins sagde ...

Det var så hyggeligt med total Random besøg <3
Håber du og din mand kommer godt ind i det nye år! 83 See you on the other side!