mandag den 3. december 2012

121203

Lang weekend har været lang! Fredag aften kom Dorte og hendes kæreste på besøg for at sove hos os hele weekenden. Lørdag middag skulle Dorte og jeg nemlig til International Lolita Dag meetup i Aalborg. Lørdag formiddag vågnede vi op til sne, gjorde os klar og tog ind for at mødes med de andre. Det var bare dejligt at have loli på igen Har virkelig savnet det!


Mit outfit~ Desu desu time!




Gruppebillede uden mig


Vi mødte julemanden!!


Gruppebillede med julemanden
Han var super sej og havde lige været i Japan!

Bagefter tog vi på Aalborg Historiske Museum, som jeg aldrig før har besøgt.
Der fik vi set det hele og blev slemt underholdt af deres spejle!


Mig og min gangsta-gruppe af dværge lolis \m/




Wallah, freaking hardcore!


Er vores print på nederdelene ikke bare smukke?


Lettere deform




Se hvor små og desu vi er






Bagefter trodsede vi igen snevejret for at købe Bubble Tea!




Efter nogle smadder hyggelige timer i selskab med nogle dejlige lolis skyndte Dorte og jeg os hjem for at klæde om. Aftenen bød nemlig på julefrokost med Anime Kita. Der kom næsten 50 deltagere, så der var virkelig gang i den! Aftenen bød på fællesspisning, mini lege, ris a la mande og et sindssygt pakkespil


Jule Korra kom på besøg!






Louise gjorde mig hipster med sine briller!


Kan du gætte hvem du er?




Folk gik amok og løb rundt for at stjæle gaver fra hinanden

Søndag eftermiddag tog Dorte og Kevin videre, og så tog Kenny og jeg ud til Louise, hvor der var julehygge. Efter et par timer i godt selskab tog Kenny og jeg ud for at handle ind i Bilka og afsluttede aftenen med mad på Bones



4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dejlig weekend er dejlig!!!

Mie Rose sagde ...

Du ser bare fantstisk ud i loli altså, jeg kan slet ikke!
Og haha, tror faktisk jeg har set ham på billeder fra den Japanske Julemands facebook! Sjovt som julemandsverdenen er så lille.

Sa-chan sagde ...

Tak for en lang og rigtig dejlig weekend kære Sascha <3

Liv-is-alive sagde ...

Iiih hvor er du fin i loli - det er lige ved man glemmer det, når der går længe imellem ;D
Julehyggenygge main!