søndag den 23. december 2012

121223


I torsdags fik jeg farvet og klippet mit hår


Denne dejlige gave er fra min Secret Santa

Fredag kom Kennys mor og ældste bror på besøg for at spise hos os. Og allerede lørdag aften var vi ovre for at besøge Kennys mor - om middagen kom Kennys anden bror nemlig hjem på vinterferie. Han bor og arbejder til dagligt langt nord på i Sverige, så det er ikke så tit vi ser ham!

Lørdag middag mødtes jeg men en del af pigerne fra Sugar&Spice, da vi havde et meet i Aalborg. Vi startede med at skøjte - det endte dog med at kun tre skøjtede, men det var godt nok også koldt at være udenfor i lolita! Bagefter tog vi hjem til Emma for at spise æbleskiver og have pakkespil. Det var smadder hyggeligt


Mit outfit fra vores meet


Det var underholdende at se tøserne på isen


Men det var nu også skønt at komme ind i varmen til varm kakao og æbleskiver!


Folk havde været meget kreative med deres pakker~


Louise skulle desværre gå tidligt, så her er et gruppebillede uden hende.

Der begyndte at sne ret heftigt imens vi sad indenfor og hyggede os - og eftersom Emma for nyligt var blevet færdig med hendes Jack Frost cosplay besluttede vi os hurtigt for at have et lille photoshoot. Hun skiftede om til sit kostume og vi gik udenfor i kulden for at tage et par billeder. Fatter ikke hun kunne klare at gå i bare fødder - men hun gjorde det godt!


Am I on the Naughty List by *Zarsu on deviantART

Resten af billederne kan ses her~


Der bliver kigget på billeder~


I dag har bare stået på snestorm her i Nordjylland!


Jeg håber I alle får en god juleaften i morgen

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Tak for en rigtig hyggelig dag kære Sascha <3

Jennie Daniela sagde ...

Folk ser så søde ud i lolita <3

Emma sagde ...

Lagde slet ikke mærke til at du var blevet klippet og farvet ^^;; men det er nydeligt som altid. Og det var bare en smadderhyggelig lørdag! Er så glad for at jeg kom med i circle. Og altså, alle kommenterer bare på mine kolde fødder, men jeg havde jo bamsefutterne :b så det var altså ikke så slemt, og det var rigtig hyggeligt