mandag den 2. april 2012

120402

Travl weekend har været travl. I fredags var vi ude hos mine forældre for at besøge dem samt spise med dem. Det var, som altid, hyggeligt Der er ikke noget bedre end at koble helt fra og bare slappe af!








Lørdag middag havde jeg photoshoot med Kristina og hendes veninde Pernille. Først to individuelle shoots og bagefter tog vi lidt fjolle billeder af dem samme


Om aftenen tog jeg til fest, hvor jeg endte med at blive lidt for fuld Men det forhindrede da ikke Jennie og jeg i at spille Left4Dead sammen om natten, da vi kom hjem fra fest





Søndag tog vi op i sommerhuset for at besøge Astrids familie, der tilbringer deres påske deroppe. Det var smadder hyggeligt og vi fik noget virkelig lækker mad















I dag har jeg haft besøg af min mor. Vi ordnede nogle ting sammen inde i byen, shoppede lidt og var ude og spise frokost sammen Og så fik jeg brugt et gavekort på Catherine





4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Du er så fantastisk god til at fange stemning på dine billeder! Jeg kan slet ikke forstå at du (højest) sandsynligt har taget dem med et lillebitte digital kamera!
Er de der æg nogen du har købt? For de er rigtig flotte!

Astrid sagde ...

Nuurh, lille Bernhard! Jeg savner ham allerede :'(

Emma sagde ...

du kan altid bare nå så meget på meget få dage XoX. De hundebilleder er virkelig søde, anede ikke at astrids familie havde hund <3
og lol, det må have været stressende at spille left4dead i den tilstand xD

Sabrina sagde ...

Lille hund blæser væk i sandstormen XD

Altid godt at holde afterparty med noget spil/TV 8D så har man det ekstra sjovt.