fredag den 6. april 2012

120406

I tirsdags var Jennie og jeg inde og se En kongelig affære. Umiddelbart er danske film ikke noget for mig, og slet ikke i biografen. Men efter at Jennie havde vist mig traileren for filmen var der ingen tvivl om at jeg skulle med hende ind og se den Filmen omhandler Kong Christian VII, hans kone samt hans livlæge, Dr. Johann Struensee. Dette er - efter min mening - en meget spændende del af Danmarks historie, og det bliver fortalt virkelig godt. Oven i det var filmen virkelig smuk visuelt og meget tro mod tiden. Det er helt klart en film, der er værd at se i biografen


Derudover har jeg brugt de sidste to eftermiddagen på at komme i gang med mit cosplay til dette års SVSCon. Jeg skal være Scanty fra Panty & Stocking with Garterbelt. Indtil videre går det langsomt, men sikkert frem - og jeg håber på at blive færdig med kostumet i morgen! Lige pt mangler jeg efterhånden "bare" at lave alle armbåndene dertil




Jeg føler mig lidt som Batman i det 8D

3 kommentarer:

Emma sagde ...

looking geeewd ~ <3

Mie Rose sagde ...

Well hello thar miss sexy Scanty!

Nadi Axel sagde ...

ORV det var DET cosplay du snakkede om! Naaaaiiiiceeee!!!
Det glæder jeg mig rigtig meget til at se!! <3