tirsdag den 17. april 2012

120417

I fredags var Casper på besøg, hvilket var super hyggeligt Det meste af aftenen blev brugt på at se mig spille PS3, og natten gik med MTV's South Park maraton

Lørdag var der et Anime Kita Chibi arrangement, som endnu engang var en gameraften med Stepmania, konsoller og kort-spil. Der kom super mange - jeg mener vi var 35 fremmødte Der var en del nye! Vi hyggede, der blev snakket en masse, og der blev også tid til et par spil Werewolf









Søndag kom Louise på besøg, da vi skulle have et photoshoot. Efter hun havde gjort sig klar tog vi ned på havnen (der, hvor vi havde et andet photoshoot for et par uger siden). And guess what - der er åbenbart adgang forbudt dernede nu, selvom der ikke af hegn omkring alle bygningerne På grund af mit held blev vi selvfølgelig stoppet af en vagt, som skulle have vores kontaktoplysninger. Lidt misvisende når der stadig hænger dette kæmpe banner oppe:



Men vi kørte da bare et andet sted hen og fik taget nogle smadder gode billeder dér i stedet for, så spildt var turen da ikke Bagefter kørte vi med Louise hjem, spiste hos hendes mor og hyggede sammen

Søndag nat vågnede jeg uheldigvis ved 2tiden for at kaste op - og derfra stod jeg faktisk op hver halve time for at kaste op, indtil det stoppede igen ved 9tiden Jeg var godt nok bare smadret hele dagen i går ovenpå sådan en nat! Men i går aftes var jeg heldigvis allerede på toppen igen, og var ovre det~

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Ej hvor ubehageligt med vagten, især når det der skilt stadig hænger dig! Det er også rigtig træls at du er blevet syg :c <3

Jeg glæder mig dog til at se billederne med Louise og godt du var til Kita hyggelygge! <3

Emma sagde ...

årh, øv at du blev syg :C jeg var også nede med nøjagtig det samme i ferien! og jeg smittede ALLE omkring mig, så vær lige obs på folk omkring dig den næste uge.
Og upload lige nogle back-up billeder i dropboxen! (herremeget for back-uppens skyld, ikke fordi jeg vil se dem)

Kita-hygge lyder altså også bare så hyggeligt ^^ glæder mig til at komme og være med!

Nadi Axel sagde ...

Åh nej, arme stakkel! Hellere nu end svs-con om 3 uger :O
Rigtig god bedring <33
(btw det er nok Roskildesyge, og det smitter omkring dig i 4-5 dage!)
XDDD
Glæder mig til at se billeder :3
(AF PHOTOSHOOTET IKK OPKAST IKÅ'!)