torsdag den 19. april 2012

120419

I går udkom det 8. nummer af det danske, online lolita magasin Starlight Magazine, og igen havde jeg et par photoshoots med i bladet - som jeg nu kan vise frem



Læs hele magasinet her~


Fra et af mine shoots til magasinet:

Classic Easter by *Zarsu on deviantART

Se resten af photoshootet her~


Desuden har jeg fået lavet Scanty's pistoler, der ser således ud:

Hun har faktisk to af dem 8D


Jeg købte to pistoler der minder ret meget om - da jeg er doven :'D


Vingen lavede jeg bare af fimoler og påsatte med limpistol.




Så blev pistolerne spraymalet sort..


..og jeg fik malet de gule streger derpå

5 kommentarer:

Kami Renee sagde ...

Voila, verdens letteste cosplayprop 8D Og det ser så godt ud !!

L I N A ☆ミ sagde ...

Hehe Jeg elsker virkelig dine billeder! You be so talendted ♥

Din pistol er ret awesome! : D

Liv-is-alive sagde ...

Glæder mig rigtig emget til at se den cosplays! c:

Emma sagde ...

jesus x'D smarte, men dovne Sascha er smart og doven. De ser godt ud ~

Sabrina sagde ...

Doven men smart! :D så skal det jo nok gå. Det ser super godt ud!