mandag den 30. april 2012

120430



 I lørdags skulle jeg i biografen sammen med 5 andre, og vi startede aftenen med at tage ind på VISA og spise sammen Det var virkelig hyggeligt at være ude og spise sammen før vi tog i biografen! Senere om aftenen var vi så i biografen for at se Avengers. Filmen var lige så god som alle andre har sagt den ville være! Den var fyldt med super fed action og rigtig god humor


I går gik hele dagen med at være til konfirmation med en af Kenny's niecer. Familie-tamtam med fremmede mennesker er ikke lige min ting, så dagen gik ret langsomt.. Men vi fik da en masse god mad ud af det
 
Mit outfit i går:

6 kommentarer:

Mie Rose sagde ...

Flotte flotte Sascha som altid!

og what ever it is på første billede ser virkelig lækkert ud.

Emma sagde ...

uuh, jeg glæder mig sådan til at se Avengers også * w*
Og jeg kender godt det med at tiden snegler sig til familie-sammenkomster :C man ender bare altid med at sidde og æde hele dagen/aftenen fordi man keder sig

Sa-chan sagde ...

Årh hvor er dig og Kenny søde :'D <3

Liv-is-alive sagde ...

Jearh main, Avengers var mægtig skæg!!!

Sabrina sagde ...

What Kristine said ^
aaaw <3

★Line★ sagde ...

Kender så godt følelsen af at være sig malplaceret til familiearrangementer, hvor man næsten ingen kender.. Det er bare om at hanke op i sig selv og prøve at få det bedste ud af det. Men OM NOM isen på første billede ser ikke værst ud ♥ *instant hungry*