mandag den 23. april 2012

120423

I fredags var Kenny, Jennie og jeg i biografen for at se Chronicle. Det er en film, der omhandler tre drenge som får telekinesiske kræfter efter at have rørt en nedstyrtet meteor. Hele filmen er filmen som om den er håndholdt, virkelig forstærker effekten af de ting, der sker deri. Filmen var virkelig meget bedre end jeg havde forventet, og der er nogle fede tvists i handlingen. Den varer dog under 1½ time, og måtte meget gerne have været længere for mit vedkommende



Lørdag tog jeg toget til Århus sammen med Michelle for at deltage i et Sugar & Spice meet. Først var vi på Kvinde Museet, som faktisk var smadder spændende!

Mit outfit fra i lørdags~

Kvinde musset havde et lille bibliotek, fyldt med gamle bøger!
 
 
Gorgeous girls!
 
  
Alice i Eventyrland inspireret lokale
 
  
Tihi, mah rape face :$
 
 
Åh, ja - smukke mennesker :'D
 
  
 Der var nogle fede ting i udstillingen! 
 
Gruppebillede - minus Kristine.
 
  
Smukke, håndlavet blonde kraver!
 
 
 
Jeg fandt en ræv :'D
 
 
Bagefter gik vi lidt på shopping og spiste et vildt lækker sted
 
 
I går kom Michelle og Mette på besøg, da vi skulle ud og have et photoshoot. De ville nemlig gerne have et sort/hvid shoot hvor de begge havde afroparykker på. Jeg synes vi fik nogle ret fede billeder ud af det
 
Beside You In Time by *Zarsu on deviantART

6 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Fuck jeg er en classy Loli ;D Tak for et super hyggeligt meetup! (Og jeg føler mig så cool ved at jeg har taget nogen af billederne og det hele gik)

Elsker den smule jeg har set af Mette og Michelles photoshoot! Jeg glæder mig rigtig meget til at se resten, putter du det op på J-fashion? :)?

Emma sagde ...

årh, jeg har også hørt gode ting om kvindemuseet ^^ vil også gerne selv derind en gang ~ og det ser godt ud.
Og seriøst. Elsket det shoot xD dose afros <3 <3 minder mig helt om dengang mig og Kristine lavede gangster-lolis ~

not specifed sagde ...

Fark, as always er der perfekte og søde piger i frilly shit!! Ai LAIK!!

Skægt at se dig i mørkeblå. Er så vandt til at Sascha = saxblå, men den mørke farve er også virkelig flot til dig :3

Liv-is-alive sagde ...

Du matcher virkelig fint til ræven, haha! c: det ser rigtig hyggeligt ud! og må da være rart at opleve noget nyt efter alle de aRos-besøg <3

L I N A ☆ミ sagde ...

Aww hvor ser det hyggeligt ud~ ^^ Jeg kan rigtig godt lide dit outfit, du er så inspirerende, i dit tøjvalg!

Chronicle lyder ret cool~ Kan være jeg skulle tage ind og se den! ^^

Sabrina sagde ...

Aw meetuppet ser totalt hyggeligt ud :')

Fede billeder af Mette og Michelle. Awesome sammensat :D