onsdag den 25. april 2012

120425

Nu er jeg også blevet færdig med den søde, lille sidekick-maskot som Scanty & Kneesocks har, nemlig Fastener:

 
Jeg har aldrig før syet en bamse, så det var lidt af en udfordring.
 
Pæne, skæve derp-øjne :'D Alt skulle broderes på.
 
Det færdigsamlede hoved.
 
Kroppen var rigtig nem at lave!
 
Han har også en lynlås bagpå.
 
Jeg synes han blev meget sød, på trods af sine skæve øjne.
 
Og størrelsesforholdet blev rigtig fint
 
Og til slut en utroligt smuk photoshop af hvordan jeg nogenlunde kommer til at se ud med rød hud og grønt hår. Nu mangler jeg bare at style parykken!

7 kommentarer:

Emma sagde ...

hvor er den sød! Al den maskine-brodering xD må have taget noget tid ~ Mega fedt med dine props! - og kæft hvor bliver du lækker med rød hud :b namnamnam

Mousykins sagde ...

To ord; FUCK YEAH! XD

Sa-chan sagde ...

Jeg er godt nok glad for at det var photoshot, jeg blev helt bange for dit ansigt :'D Jeg glæder mig sådan til at se dig med det på!! :D

Nadi Axel sagde ...

Hvor ER den lille tingest dejlig!! Glæder mig ekstremt meget til at se Jer!

Mie Rose sagde ...

DAT FASTNER! Du bliver så sexy fab altså!!

[SAYA] - sagde ...

WOW, hvor er den bare megagodt lavet! :O wooow.

Sabrina sagde ...

Du er så nice Sascha!!! <3
Det ser virkelig godt ud :D